The Wild Atlantic road er ganske sivilisert om en har kjørt litt i Norge. Men anbefales skikkelig. Mye hyggelig av landsbyer. Puber og fine gåturer.
Detter ut av IF i ny og ne, men kommer tilbake og hver gang ser jeg at @Kristian leverer det samme nivået på rapporter som han alltid har gjort
Ja, eg har ingen illusjonar om at The Wild Atlantic Road er så vill som namnet skulle kunne skapa forventningar om, men eg noterer meg bak øyra at det kan vera verdt å ta turen til Irland igjen for å køyra litt bil langs vestkysten
Takk for det! Dette reisebrevet vart skrive litt i hurten og sturten, men det er jo litt kjekt å dela frå dei turane som ikkje går heilt som planlagt, òg
Takk for oppoverretta tommeltottar og alskens undervegs Jo, takk! Det var godt å koma heim utan større spenningsmoment Takk for at du var med på tur Sjølv takk for turen! Alltid kjekt å ha herren med!
Det snurrige er jo at eg føler sjølv at eg støyter på langt færre utfordringar enn mange andre, men samstundes kan det jo vera at eg ikkje har eit særleg godt statistisk grunnlag for samanlikning Heldigvis vart det totalt sett ein fin tur trass i at vi fekk ei uplanlagt "avsporing" i Manchester Takk for at du var med på tur!