Ja det hele virker langt mer intuitivt og brukervennlig, enn hva SAS holder på med. Jeg synes det er merkelig SAS sender ut en e-post med varsel om at det har skjedd en endring, uten å si hva endringen er og enkelt kunne akseptere/endre. Må jo være langt mer tidsbesparende og avlaste kundeservice enormt.
Jeg skulle akkurat til å legge ut en lignende e-post. Men, i min e-post står det ikke hva det er endret fra. Står bare "ny tid". Så jeg måtte søke opp den opprinnelige bestillingen likevel. Men, bedre enn SAS okke som.
Fikk samme type mail og tenkte det var en knallbra anledning til å be om endringer på returen. Gikk fra en effektiv rute fra sentral-Europa med kort mellomlanding i FRA til å få 4 timer ekstra der… så jeg tenkte å bytte til en litt mer tidseffektiv rute, men det ble bråstopp da jeg kun fikk rebooking om det var samme avreise, destinasjon OG mellomlanding. Der tror jeg faktisk SAS m.fl. utviser mer fleksibilitet.
Har sikkert bare vært heldig, men de gangene vi har opplevd ombooking har SAS vært meget fleksible. Synes heller ikke ombookingen er så vanskelig å gjøre om man vil gjøre det på nett. Selv liker jeg og ringe
Jeg fikk også en sånn. Skulle ønske jeg visste hvem som hadde laget dette og sjefen til hen så jeg kunne skamrost vedkommende.
SAS har en helt ny app i Beta. Den testes nå av de ansatte. Ser ut til å bli et helt nytt produkt der man kan gjøre endringer og kjøpe/velge tilleggsprodukter, booke om, kansellere, osv. Mye bedre oversikt. På høy tid man slipper å ha en app som sender deg til websiden for ditt og datt. Litt på siden av denne diskusjonen, men forhåpentligvis blir det lettere/bedre å se hva de har endret.
Den nye appen ser fin ut, kanskje litt mye fokus på design vs brukervennlighet. Men, det kan være fordi jeg har brukt den i 3 minutter, og ikke er vant med den ennå. Artig funksjon, man kan se tidligere reiser: Den ligger på Google Play Store, og heter We are travelers.
Spennende! Jeg håper det som står i fanen "Tier Travel Benefits" er rett og slett feil (og ikke et hint på kommende forbedringer). 50 000 p/56 legs som kvalifiseringskrav for EBG, samt reduksjon av ekstra grunnpoeng og poengerabatt har jeg ikke behov for.
Satser på at det er en feil ja. Nå vises det at EBS, EBG og EBD har samme rabattene.. Kanskje vi kan lage en ny tråd med den nye appen? Kan en moderator fikse? Please.
Nei. Bare sølv. Diamant kan gi bort gull og sølv. Står det noe annet i den nye appen? Edit: Jepp. Det står feil i appen. Der er nok copy/paste som ikke er blitt helt riktig.
Det er sånne funksjoner utviklere liker(?) å jobbe med men som egentlig ikke har så mye verdi. Bruk heller tiden på å gjøre løsningen stabil og legg inn funksjoner som faktisk gir verdi (endringer, tillegg, etc. på reiser).
Skulle til å si at finnes ikke det allerede i den gamle appen? Men av en eller annen grunn så påstår den gamle appen at jeg har gjennomført færre turer siden jeg ble med i Eurobonus enn den nye sier jeg gjort siden 2013 Mulig den nye appen har med flyturer med *A såklart