Jeg har booket en reise direkte med TAP. Siden jeg ikke fikk komme til betalingssiden hvis jeg la inn EB på frequentflyer, tenkte jeg å endre det etter at billetten er kjøpt. Nå som billetten er kjøpt og prøver å endre til Scandinavian Airlines EuroBonus og får da: 313 - INVALID ACCOUNT NUMBER Noen som har opplevd dette og funnet en løsning? (Prøvde SKG foran, basert på et annet tråd uten at det hjalp)
Kanskje dette (eller andre innlegg) fra en annen tråd hjelper: https://insideflyer.no/forums/threads/legge-til-eurobonus-hos-tap-portugal.7461/
Har lagt inn både på nettsiden og via telefon. Nettsiden deres er ustabil, men det går å velge seter, og legge inn EB nr og request på mat osv, av og til , i ettertid på en TAP booking. Min siste gang var dog pre covid.
Ah, da har jeg fått lagt inn EB nr på profilen min på TAP. Nå gjenstår det å endre til EB på billetten jeg allerede har kjøpt, har noen erfaring med dette? Eller vil jeg få EB automagisk nå?
Noen som fant en løsning på dette? Jeg prøver å endre fra TAP miles til SAS eurobonus på en billett som er booket, men får bare 313 - INVALID ACCOUNT NUMBER når jeg endrer til EB Jeg får lagt til EB på profilen min.
Ring TAP, pre covid hadde de en hyggelig kundeservice. Jeg har lagt inn via web i etterkant både på kjøpte og EB betalte billetter. Mulig du må leke med formatet med EBX0 foran selve tallkoden din.
Litt off topic, men la inn EB-nummer når jeg bestilte på ET. I mellomtiden har jeg blitt EBG. Har det noen verdi for meg å oppdatere bestillingen med nytt EBxyyy..?