Ser enkelte som vet hvor mange poeng de har bundet opp i bestilte reiser. Er dette noe info man kan finne en plass, eller har dere ordnet dere oversikt selv?
Du kan velg +400, som jeg regner med at betyr "Over 400k". Bare litt feil i rekkefølgen på alternativene, da det nederste manglet først.
Ca 600k poeng og trur eg har 5 CTar inkl 2 som det er booka reiser på. Men akkurat CTane er litt flytande atm, einaste eg er sikker på er at det er ein til før året er omme.
Man trenger ikke nødvendigvis ha så høy spend for å få mye poeng. 500k spend, som de fleste nok vil synes er veldig høyt, gir "bare" 75-100k poeng. Selv med et par år med korona er det langt unna å komme seg opp i 1M poeng. Systematisk arbeid med å hele tiden dra inn poeng der man kan er det som gjelder. Min historikk gjennom årene viser at poengene kommer herfra: Kredittkortbruk: ca. 50% Norgesgruppen (Trumf, viaTrumf): ca 45% Annet (signup, kampanjer, EB shopping etc): ca 5% Mange hadde nok også bygget seg opp et godt lager med poeng fra tidligere også. Ikke alle er like flinke på å svi av poengene med en gang man har nok til å reise.
Målbevisshet er viktig her. Etpar eksempler: Trippeltrumf nå på torsdag: 2800 i spend på Amex (560EB) + 196trumf (2646EB)= 3206 EB. Siste året har jeg spart 3700 trumf på KIWI og 3200 viatrumfer. 600 via Shell. Det blir ca 100.000EB før kredittkortene tas inn i beregningen. Høy spend gir CT, målbevisshet gir EB