Jeg skal fly Etihad OSL-CDG-AUH-MNL-AUH-AMS-OSL, med codeshare på AF og KL på første og siste strekk. Booket i billig-business, bookingklasse Z. Jeg sliter med å finne ut om det er noe meningsfullt sted å kreditere disse poengene. Jeg har aktive kontoer og poeng hos SAS og BA. Jeg ser AUH-AMS kan krediteres til Eurobonus, men resten ikke går der. Blir det bare rot å dele opp krediteringen av de forskjellige legs til forskjellige bonusprogram? Det greieste er kanskje å registrere seg hos Etihad Guest og la tiden vise om disse poengene kan brukes til noe nyttig etterhvert... Andre forslag fra forumet mottas med takk
Jeg forsøkte å dele opp kreditteringen da jeg reiste med apartments. Det gikk mildt sagt dårlig. Sier ikke at det er umulig, men jeg fikk mye krøll med det før jeg endelig fikk EB-poengene på codeshare-biten av det og sa meg fornøyd med det.
Siden du allerede tjener endel på denne flygingen, så kan du kanskje kjøpe noen miles for en billig penge og bruke dem til din neste reise. https://upgradedpoints.com/how-to-redeem-etihad-guest-miles/