Hvor går vinterferien?

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av Tonjemo, 15. febr 2017.

1. Guden

Guden EB Diamond

Likes mottatt:
    522
    Bonuspoeng:
    93
    Vinterferien hos oss blir ikke før mot slutten av mars og da med Florida som destinasjon. Prøve å få med meg "amerikansk såpeopera på steroider" når jeg er der borte....Wrestlemania. Booket VIP plus saver for en stund siden og har lagt inn bud på upgrade til business for kjærring, unge og meg selv.

Travellingalf liker dette
  2. bor_i_en_koffert

bor_i_en_koffert Senior Medlem

Likes mottatt:
    1,402
    Bonuspoeng:
    93
    Høyfjellet i sør-Norge. Blåswix og appelsin og konemor og unger og svigermor og svoger og rødvin. Blir bra.

3. Fredrik81

Fredrik81 EBG BA Sølv og HHGull

Likes mottatt:
    2,661
    Bonuspoeng:
    113
    VIE-EWR-ICN-HND/NRT-ORD-MUC. Så fire dager på Ski :)

Are, Tonjemo and MadsVaHa like this.
  4. MadsVaHa

MadsVaHa Veteran

Likes mottatt:
    5,784
    Bonuspoeng:
    183
    Vinterferien skulle egentlig tilbringes i Thailand... Endte opp med å jobbe i stede :( Satser på et par dager på fjellet eller det eksotiske Åre. Ikke at det noe galt med fjellheimen eller alpin altså.

Last edited: 18. febr 2017
    Tonjemo liker dette
  5. mathiasfe

mathiasfe Veteran

Likes mottatt:
    13,359
    Bonuspoeng:
    183
    Men eksamen både 22. og 24. Februar, blir det ikke tid til mye annet enn mat, søvn, lesing og insideflyer.

6. Supersergei

Supersergei Aktivt Medlem

Likes mottatt:
    721
    Bonuspoeng:
    93
    OSL-DOH-BKK-USM-BKK-DOH-OSL , nesten 3 ukers vinterferie blir helt greit:)

QR i biz og TG eco.

7. Eddie47

Eddie47 1D

Likes mottatt:
    885,885
    Bonuspoeng:
    293
    Bergen - Radøy - Bergen
    Equipment: Audi A4
    Seat: 1A

DanH, Berlioz, Tonjemo and 2 others like this.
  8. Sooninson

Sooninson Medlem

Likes mottatt:
    422
    Bonuspoeng:
    63
    Vi vurderte å gå fra hytte til hytte, men ble litt usikre på føreforholdene. Vi velger derfor å gå fra frokostrestaurant til frokostrestaurant i København istedenfor. :)

9. FastLane

FastLane Medlem

Likes mottatt:
    169
    Bonuspoeng:
    43
    Skal en tur til Stockholm med familien, men det blir med SJ og ikke SAS :(
    Men er uansett spent på å prøve det ut, har aldri tatt tog over lengre distanser før.

Tonjemo liker dette
  10. Robert H

Robert H Senior Medlem

Likes mottatt:
    2,109
    Bonuspoeng:
    93
    Hjemmekontor langt borte, fortrinnsvis et sted der det er veldig varmt og med rikelig tilgang på kaldt øl, og der det i tillegg er rimelig troverdig å skylde på dårlig internettforbindelse.. "jeg befinner meg i perioden 18. - 25. februar i regnskogen i Indonesia, og vil antakeligvis være uten internettforbindelse i denne perioden".

Are and Tonjemo like this.
  11. Robert H

Robert H Senior Medlem

Likes mottatt:
    2,109
    Bonuspoeng:
    93
    Vinterferien tilbringes på Bali ... sammen med jentejuntaen. Tre dager på Hilton med egen villa, og tre dager på Intercontinental med Club tilgang. Kunsten blir å manøvrere gjennom dette lykkelandet uten å pådra meg strenge blikk fra Fraulain Uberkommandor i timene med fri bar.. Men jeg kommer antakeligvis ikke til å lykkes med det.

Og overfor arbeidsgiver er jeg offisielt på ekspedisjon dypt inne i regnskogen, hvilket i en viss forstand ikke er direkte usant. Forhåpentligvis slipper jeg unna med det, og unngår ørti-børti e-post med mas og kjas.

12. mathiasfe

mathiasfe Veteran

Likes mottatt:
    13,359
    Bonuspoeng:
    183
    Dette må det bli reisebrev av! :rolleyes:;)

Robert H liker dette
  13. Alexanderwa

Alexanderwa Nytt Medlem

Likes mottatt:
    2
    Bonuspoeng:
    8
    Har hørt her på forumet forskjellige måter å oppgradere fra pluss til business. Hva er den mest økonomiske måten å kanskje ordne seg oppgradering? :)

14. OlaEBG

OlaEBG Nytt Medlem

Likes mottatt:
    0
    Bonuspoeng:
    1
    Ble det en oppgradering på dere? Drar selv til Shanghai (på poeng) neste uke og går for en oppgradering fra plus til biz ved innsjekking/lounge/gate.

15. yukho

yukho KISS ARMY

Likes mottatt:
    2,648
    Bonuspoeng:
    113
    Har ikke dratt enda... Første leg til CPH kl. 1600, men ingen CU enda, så da tror jeg ikke vi får... skal spørre i skranken, men tror ikke jeg vil avse noen poeng på oppgradering til Biz fra Plus, hadde jeg vært alene eller bare med kona, hadde jeg ikke nølt, men 4 blir litt drøyt, trenger alle poengene mine, har 3 stk. CT under planlegging...

16. OlaEBG

OlaEBG Nytt Medlem

Likes mottatt:
    0
    Bonuspoeng:
    1
    Ah, ok. Det er poengkrevende å oppgradere 4 personer, ser den. Har jeg forstått det riktig når det er er kun EBD som kan få en CU? Plus eller biz - god tur! :)

17. Grove

Grove Medlem

Likes mottatt:
    485
    Bonuspoeng:
    63
    Hafjell med familien.
    Ut på tur, innenlands, uka etter.....

Tonjemo liker dette
  18. elgaaen

elgaaen Senior Medlem

Likes mottatt:
    626
    Bonuspoeng:
    93
    Utsetter vinterferie et par uker og drar på bryllupsreise 6.Mars istedenfor. Key West og Miami som destinasjon.. Håper jeg vinner i Lotto på fredag så jeg kan kjøpe meg gullrolex og leie en catamaran.. Southernmost house er booket til en pris jeg ikke har sett maken til også satser vi på oppgradring fra vanlig Mustang til GT.
    SAS C innom CHP ned og SWISS C hjem. (men den satser jeg på at jeg kan endre til direkte med SAS) Men først må jeg gifte meg, det medfører også kostnader faktisk!

19. RoadKing

RoadKing Helt hekta

Likes mottatt:
    35,101
    Bonuspoeng:
    293
    Korrekt.

20. Travellingalf

Travellingalf Ut på tur - aldri sur Moderator

Likes mottatt:
    10,430
    Bonuspoeng:
    293
    Den "billigste" måten er nok å oppgradere med EuroBonus-poeng. Har du ikke den muligheten så kan du prøve PlusGrade og går ikke det så kan du forsøke ved innsjekk, i lounge eller ved gate.
    Når det er sagt så er nok den aller rimeligste måten å bli oppgradert på Courtesy Upgrade, men for å kunne få det så må du være EBD, og sjansene er nok uansett ikke så veldig store.

Del denne siden