Hva er deres erfaring med Trumf Netthandel (tidligere ViaTrumf)

Tråd i 'Bonushjelp' startet av Fredrik81, 18. des 2015.

  1. Flyvende_mare

    Flyvende_mare Drømmer om F

    Innlegg:
    412
    Likes mottatt:
    3,262
    Bonuspoeng:
    93
    Kan virke som jeg bare må smøre meg med tålmodighet og sette i gang med klagebrevene her ja..
     
  2. Stuttfeiten

    Stuttfeiten Veteran Moderator

    Innlegg:
    3,455
    Likes mottatt:
    18,631
    Bonuspoeng:
    183
    Det tek veldig lang tid. Og når eg har betalt i utanlandsk valuta, typ: 100 $/€/£/¥ så blir ikkje valutaen konvertert og eg får 4,5 trumf per 100 frammanlandsk peng. Klaging kokar ut i kålen, ingen forstår noko som helst og Trumf kundeservice seier dei ikkje har mulighet til å sjå transaksjonane på kontoen min.

    Ein eller annan ler heile vegen til banken, og det er ikkje meg... :)
     
  3. Thomas123

    Thomas123 Senior Medlem

    Innlegg:
    631
    Likes mottatt:
    527
    Bonuspoeng:
    93
    Jeg har klagd og venta som bare det, men de nekter å utbetale noe trumf for tort og svie. Har du noen tips??
     
  4. Cforoe

    Cforoe Bonusjeger

    Innlegg:
    231
    Likes mottatt:
    677
    Bonuspoeng:
    93
    Sjekket gjennom den lange mailutvekslingen jeg har hatt med Trumf om denne saken og ser ikke at det er noen konkrete ting som gjør at jeg skulle få noen kompensasjon og ikke du eller andre.
    Saken starter med at jeg klager på treg statusendring av Viatrumf. De ber meg sende inn dokumentasjon på bestilling og opphold og skal undersøke saken nærmere (april 17). Jeg etterspør om det er noe nytt (juni 17) og de svarer at ikke noe nytt og at dette kan ta litt tid (akkurat som det ikke har gjort det siden oppholdet var i februar 17).

    August 17, jeg purrer på nytt og ber dem pent om å iverksette tiltak da jeg ikke forventer at dette plutselig løser seg av seg selv etter 6 mnd. De svarer at de dessverre ikke kan gjøre annet enn å vente på svar fra nettbutikken men skal kompensere meg kr 50 i Trumfbonus.

    Desember 17: Status i ViaTrumf endres til "Avvist" og jeg klager på nytt til dem.
    De svarer da: "
    Først og fremst beklager vi sen tilbakemelding da vi har hatt meget stor pågang i det siste.

    Når nettbutikken avviser reklamasjonen er det dessverre ingenting vi kan gjøre, kjøpet har da ikke blitt linket riktig. Vi har diskutert dette og vil kompensere deg med 100 kr i Trumf-bonus. Vi beklager utfallet av denne saken."

    Jeg var hele tiden saklig og hadde en relativ god tone med kundebehandlerne og ba aldri om kompensasjon. Så mulig bare jeg som var heldig denne gangen.

    Det som er litt synd i slike saker er at jeg nå er redd for å booke Radisson gjennom ViaTrumf. Dette gjør jo at hele konseptet slår tilbake på butikkene som er med i ordningen da man heller velger en konkurrent. Mulig noe å tenke på for de som er med i programmet...
     
  5. Darkcho

    Darkcho Veteran

    Innlegg:
    2,468
    Likes mottatt:
    3,420
    Bonuspoeng:
    113
    Jeg har en helt lik sak med klokker.no. Kjøp gjennomført i juni 2017, alt registrert korrekt. Etter en liten tid blir status "godkjent", men utbetales ikke. Etter enda noen måneder går status tilbake til "under behandling" og der har den stått siden høsten 2017. Har purret 7 ganger til nå, bare svada svar selvfølgelig.
     
  6. Xflipper

    Xflipper Veteran

    Innlegg:
    4,277
    Likes mottatt:
    3,183
    Bonuspoeng:
    113
    Kjedelig at det skal være slik. Sjekker hele viatrumf :(
     
  7. soerheim

    soerheim Nytt Medlem

    Innlegg:
    5
    Likes mottatt:
    1
    Bonuspoeng:
    3
    Samboeren min handler hyppig gjennom Viatrumf. Hun har fått poeng for alle kjøpene, men noen ganger har det tatt opptil 3 mnd før hun har fått poengene. Andre ganger har hun fått dem bare på noen timer. Føler det har mye å si hvilken nettbutikk hun handler hos.
     
  8. GinTonic

    GinTonic Senior Medlem

    Innlegg:
    833
    Likes mottatt:
    699
    Bonuspoeng:
    93
    Flere som har blitt "sperret ute" fra ViaTrumf i dag?Logger inn med brukernavn og passord, får feilmeldingen:
    Forsøker å nullstille passord ved å trykke "glemt passordet?", får da bare opp feilmeldingen:
    Norsk IT på sitt beste:rolleyes:
     
  9. DanH

    DanH Senior Medlem

    Innlegg:
    1,230
    Likes mottatt:
    2,029
    Bonuspoeng:
    113
    De informerer om dette på trunf.no
    Screenshot_20180411-105805.jpg
     
  10. GinTonic

    GinTonic Senior Medlem

    Innlegg:
    833
    Likes mottatt:
    699
    Bonuspoeng:
    93
    Kom inn på forsøk nr 50 eller no... Stacker opp med Plus-billetter på tilbud for våren og sommerens pendleri:cool:
     
    DanH liker dette
  11. Lars J

    Lars J Veteran

    Innlegg:
    3,145
    Likes mottatt:
    8,810
    Bonuspoeng:
    183
    Ser ut som det slutt på den superaske utbetalingen fra expedia? har tidligere fått bonus 2-3 dager etter oppphold, nå har jeg ventet 14 dager
     
  12. Krjemb

    Krjemb Senior Medlem

    Innlegg:
    761
    Likes mottatt:
    2,570
    Bonuspoeng:
    93
    Det ble gjort en restart av trumf systemet etter problemer både i går og i dag. Skal være ok nå.
     
    GinTonic liker dette
  13. jvsandem

    jvsandem Veteran

    Innlegg:
    2,574
    Likes mottatt:
    7,523
    Bonuspoeng:
    183
    Jeg hadde 3 netter på Radisson Blu i Budapest i påsken, de var inne forrige fredag.
     
    Lars J, jgroneng and Cforoe like this.
  14. Lars J

    Lars J Veteran

    Innlegg:
    3,145
    Likes mottatt:
    8,810
    Bonuspoeng:
    183
    Via expedia?
     
  15. jvsandem

    jvsandem Veteran

    Innlegg:
    2,574
    Likes mottatt:
    7,523
    Bonuspoeng:
    183
    Ja. Bruker bare Expedia.
     
    Lars J liker dette
  16. Lars J

    Lars J Veteran

    Innlegg:
    3,145
    Likes mottatt:
    8,810
    Bonuspoeng:
    183
    Ok får smøre meg med tålmodighet da, har 3 bookinger fra påsken som til sammen gir ca 2 000 trumf kr, kan miste nattesøvnen av mindre :)
     
  17. Hanen

    Hanen Medlem

    Innlegg:
    94
    Likes mottatt:
    119
    Bonuspoeng:
    33
    Hva mener de med 95kr på hele nettbutikken, er det på hver ordre?
     
  18. WannaBeFrequentFlyer

    WannaBeFrequentFlyer EBD (Lifetime Gold), Strawberry Platinum Lifetime

    Innlegg:
    1,262
    Likes mottatt:
    1,430
    Bonuspoeng:
    113
    Bravo Fly? Skulle tro det var på hver bestilling, men står under i vilkårene at den kan justeres opp og ned, så det er muligens maks uttelling.. Men det bør være en bonus på hver bestilling slik som SAS har. Forøvrig er den på 100kr nå. :)

    Edit: Skjønner nå at det var Inkmann det ble referert til.. Se svaret til @afirm
     
    Last edited: 12. april 2018
  19. afirm

    afirm Veteran Moderator

    Innlegg:
    1,951
    Likes mottatt:
    6,017
    Bonuspoeng:
    183
    Det er per ordre, ja. Det er ein ganske god deal om du kjøper rimelege blekkpatronar. Dei har diverre auka frakt og ekspedisjonsgebyr på kontorrekvisita, før kunne du gjere veldig gode handlar der kombinert med SAS sin Online Shopping-portal.
     
    Hanen liker dette
  20. thecoldfish

    thecoldfish Senior Medlem

    Innlegg:
    532
    Likes mottatt:
    495
    Bonuspoeng:
    63
    Er det bare jeg som ikke får registrert handlene som jeg har gjort hos SAS? Har bestilt fire turer med SAS gjennom Viatrumf den siste tiden og ingen er registrert. Er det et iOS-/Safari-problem eller opplever andre det samme?
     

Del denne siden