Det tek veldig lang tid. Og når eg har betalt i utanlandsk valuta, typ: 100 $/€/£/¥ så blir ikkje valutaen konvertert og eg får 4,5 trumf per 100 frammanlandsk peng. Klaging kokar ut i kålen, ingen forstår noko som helst og Trumf kundeservice seier dei ikkje har mulighet til å sjå transaksjonane på kontoen min. Ein eller annan ler heile vegen til banken, og det er ikkje meg...
Jeg har klagd og venta som bare det, men de nekter å utbetale noe trumf for tort og svie. Har du noen tips??
Sjekket gjennom den lange mailutvekslingen jeg har hatt med Trumf om denne saken og ser ikke at det er noen konkrete ting som gjør at jeg skulle få noen kompensasjon og ikke du eller andre. Saken starter med at jeg klager på treg statusendring av Viatrumf. De ber meg sende inn dokumentasjon på bestilling og opphold og skal undersøke saken nærmere (april 17). Jeg etterspør om det er noe nytt (juni 17) og de svarer at ikke noe nytt og at dette kan ta litt tid (akkurat som det ikke har gjort det siden oppholdet var i februar 17). August 17, jeg purrer på nytt og ber dem pent om å iverksette tiltak da jeg ikke forventer at dette plutselig løser seg av seg selv etter 6 mnd. De svarer at de dessverre ikke kan gjøre annet enn å vente på svar fra nettbutikken men skal kompensere meg kr 50 i Trumfbonus. Desember 17: Status i ViaTrumf endres til "Avvist" og jeg klager på nytt til dem. De svarer da: " Først og fremst beklager vi sen tilbakemelding da vi har hatt meget stor pågang i det siste. Når nettbutikken avviser reklamasjonen er det dessverre ingenting vi kan gjøre, kjøpet har da ikke blitt linket riktig. Vi har diskutert dette og vil kompensere deg med 100 kr i Trumf-bonus. Vi beklager utfallet av denne saken." Jeg var hele tiden saklig og hadde en relativ god tone med kundebehandlerne og ba aldri om kompensasjon. Så mulig bare jeg som var heldig denne gangen. Det som er litt synd i slike saker er at jeg nå er redd for å booke Radisson gjennom ViaTrumf. Dette gjør jo at hele konseptet slår tilbake på butikkene som er med i ordningen da man heller velger en konkurrent. Mulig noe å tenke på for de som er med i programmet...
Jeg har en helt lik sak med klokker.no. Kjøp gjennomført i juni 2017, alt registrert korrekt. Etter en liten tid blir status "godkjent", men utbetales ikke. Etter enda noen måneder går status tilbake til "under behandling" og der har den stått siden høsten 2017. Har purret 7 ganger til nå, bare svada svar selvfølgelig.
Samboeren min handler hyppig gjennom Viatrumf. Hun har fått poeng for alle kjøpene, men noen ganger har det tatt opptil 3 mnd før hun har fått poengene. Andre ganger har hun fått dem bare på noen timer. Føler det har mye å si hvilken nettbutikk hun handler hos.
Flere som har blitt "sperret ute" fra ViaTrumf i dag?Logger inn med brukernavn og passord, får feilmeldingen: Forsøker å nullstille passord ved å trykke "glemt passordet?", får da bare opp feilmeldingen: Norsk IT på sitt beste
Kom inn på forsøk nr 50 eller no... Stacker opp med Plus-billetter på tilbud for våren og sommerens pendleri
Ser ut som det slutt på den superaske utbetalingen fra expedia? har tidligere fått bonus 2-3 dager etter oppphold, nå har jeg ventet 14 dager
Ok får smøre meg med tålmodighet da, har 3 bookinger fra påsken som til sammen gir ca 2 000 trumf kr, kan miste nattesøvnen av mindre
Bravo Fly? Skulle tro det var på hver bestilling, men står under i vilkårene at den kan justeres opp og ned, så det er muligens maks uttelling.. Men det bør være en bonus på hver bestilling slik som SAS har. Forøvrig er den på 100kr nå. Edit: Skjønner nå at det var Inkmann det ble referert til.. Se svaret til @afirm
Det er per ordre, ja. Det er ein ganske god deal om du kjøper rimelege blekkpatronar. Dei har diverre auka frakt og ekspedisjonsgebyr på kontorrekvisita, før kunne du gjere veldig gode handlar der kombinert med SAS sin Online Shopping-portal.
Er det bare jeg som ikke får registrert handlene som jeg har gjort hos SAS? Har bestilt fire turer med SAS gjennom Viatrumf den siste tiden og ingen er registrert. Er det et iOS-/Safari-problem eller opplever andre det samme?