Vanligvis, men det hopper opp og ned litt det også. Jeg bestilte i forrige uke, og da var det 11% på hotell.
Mitt kjøp 10.08 fra StayHard står fortsatt som "Under behandling" er dette normalt at det skal ta så lang tid ?
Jeg kunne ikke si nei til dagens supertilbud om å bli vakker, så et par bokser med voks ble bestilt og dukket opp som bekreftet hos ViaTrumf etter maks en time. 3 måneder igjen nå så..
Trolig er det best opptjening på å bestille iphone fra Ellos.no ? Her er viatrumfopptjeningen 8% (I kampanjeperioder enda høyere). Da jeg bestilte iPhone 6S fra Ellos genererte det 512 kr til Trumf....som på en god dag gir en innenriks flytur med SAS/widerøe og vel så det
Den var ikke dum. De tar riktignok 400kr mer for en iPhone 7 enn Apple, har veldig begrenset utvalg om dagen og tar ikke amex, men en iPhone 7 256GB genererer ca 12000 poeng hvis du betaler med SAS MC og det må sies å være god valuta.
Nå har det sannelig dukka opp en hotels.com.com bestilling fra 11.10. Også avviste de den jeg avbestilte også da, men det er jo greit nok. . .
Jeg sliter endel med ViaTrumf for tiden. Ting blir ikke registrert.. og noen ting har nå stått på vent i 5-6 måneder..
Er det noen som har klart å kombinere Eurobonus og viatrumf på handler? F.eks. på Dustin? Sammen med SAGA MC eller SAS AmeEx Platinum hadde det jo vært sjef.. søkte litt men fant ikke noe på forumet..
Og der kom min første viatrumf-overføring inn på konto, nøyaktig 3 måneder etter booking på hotels.com
Mangler totalt 4 registreringer nå 2 kjøp Finnair mangler, totalt 70k 1 kjøp expedia, 1000kr ca. 1 kjøp inkclub, 500kr ca. Veldig surt! Også har jeg selvfølgelig gått på samme blemma med Apple store som mange andre her, bestilte en iPhone 7 og en 7 plus, ventet lenge på registreringen... Før jeg fant ut at det ikke var bonus på mesteparten i Apple Store.
Breaking news: det er viatrumf på iphone 7 igjen, men ikke på fler enn to stk. Nye Macbook Pro får du fortsatt ikke trumf på. Dette gjelder fra 1. november.
ViaTrumf er tregt som sirup på overføring, venter på et kjøp fra AdLibris som antakelig ikke er på konto før 2017, men erfarer nå at man omtrent ikke rekker trekke TrumfVISA på Kiwi før det er på konto... Dro kortet klokka 20:00, var registrert og godskrevet før 20:30...
Adlibris er trege men der bekrefter de til og med kjøp der ordrene blir returnert. Har skjedd flere ganger hos meg.
I dag tikket det inn 1400 blanke trumfkroner fra Hotels.com. Noen ganger lønner det seg å være reiseleder Tok faktisk ikke mer en 2mnd.
Er ikke bare Adlibris som er trege. Venter fortsatt på penger fra en transaksjon på Tanum i februar. Disse bokhandlerne altså...