God mårnings fra hybelen i Bergen. Utomhus har regnet tatt pause og vi ser gløtt av blå himmel. Her er en klar for helgejobbing for tredje helg på rad, slik blir det når en kjører byttekarusell slik at en bare har 17 vakter igjen resten av dette året Nå er en enkel frokost inntatt her på hybelen og en kaffe nytes til utsikten over et nydelig havnebasseng. Straks fotmarsj til jobb. Ha en fin fin fredag
God morgen fra kjøkkenbordet i Larvik! Ser ut som det skal bli en fin dag Likevel må det jobbes. Men det er jo snart helg Ha en super dag! T-40 Japan F1
God morgen fra bassengkanten, den kommunale sådanne. Tror det var litt høyere vannstand i dag. Dagens gjøremål er å sjekke hytta for eventuelle påvirkninger av Hans, samt plukke et par-tre gule bær. T-2 til kjøretur til OSL, og så fly til LHR. Fortsatt beslutningsvegring på TFS. Ha en fin fredag!
God morgen fra kontoret. Takk til Dnb for sponset Bratland og KORK konsert på Frognerseteren amfi. Godt med litt fjellluft og gourmet pølser med fri bar Ha en fin fredag alle IF-ere
God morgen, folkens! Kaffe i koppen, så nå er jeg snart klar for siste arbeidsdag denne uken. Den blir gjennomført på hjemmekontoret. Ha en finfin dag!
På solkysten har Hans dradd og vi har fått hverdagen tilbake! Ellers går livet sin skeive gang, men fremgang er det og håpet om Hua Hin i januar er fremdeles tilstede. Godt det er helg ..
God morgon frå eit heimekontor i Sunnfjord. Snart bær det av gårde til barnehage og bilverkstad. Då blir det i alle fall litt omsetning på mastercardet. Hedningane i Frydenbøkonsernet let ikkje lenger kundane betale med AmEx. Neste veke dreg madammen på tur til Berlin med systra, og eg skal vere heime og tene opp litt heimebonuspoeng. Haustferien er framleis i det blå, men bookingfingeren klør framleis voldsomt.
God morgen fra Oslo. Her er det straks tid for å pakke litt for langhelg i Milano. Her på morgenkvisten er jeg temmelig glad jeg fikk byttet avreise fra ugudelige 07:10 til litt mer levelige 15:10 for noen uker siden.
Morn fra hjemmekontoret. Yr og appleværet hadde i uken uken spådd regnfrie dager etter onsdag. Det var oppholdsvære onsdag da det skulle regne, mens det har regnet største delen av i går og dagen i dag begynner også med noen bøtter regn. Passer dårlig med oljing av verandaen, samtidig som det er en grei grunn å slippe unna Ferien nærmer seg med stormskritt, om to uker vil jeg være ferdig innsjekket før første av flygningene. Ha en flott fredag
God morgen fra Tigerstaden! Her er det fremdeles et tynt skylag, noe som er helt greit ettersom det gjenstår noen timers hjemmekontorering før det tas helg. Blir nok ikke mange timer til jobben demonteres og ryddes vekk. Slår solvarsselet til yr.no til frister det mer med en tur i marka, før det blir rekebonanza utpå kveldingen. Note to self: sett vin til kjøling! Nyt dagen!
God fredagsmorgen. Fascinerende hvor mye mer på og positive folk er på en fredag vs mandag?! Jeg er slik selv, så skjønner det, men tror brorparten her inne ikke er noen Stordalen, ikke light versjonen engang. Ønsker alle medforumister en strålende helg når den kommer, må vannstander komme ned og solen skinne for å tørke litt!
Kjapt lounge review frå Frydenbø sin kundelounge i Førde. Gode stolar og fin utsikt til både bilar og ein parkeringsplass, samt nedste del av lia over Førde sentrum. Servering: Kaffi frå automat og det står ein mikrobølgeovn her. Eg trur dei har te og, men gidd ikkje røyse meg for å sjekke. Konklusjon: Ikkje heilt på nivå med SQ og UA Polaris, men heldigvis blir det berre knappe 6 lappar å betale.
Fredag, hjemmekontor, storkamp på Bislett i morgen, kaffe i presskannen og snart skal man ta dagens gymnastikk. Blir utegym i dag God helg. T-7 til Tromsø-tur for første gang siden 2007 omtrent
God fredag fra Oslo Akkurat rent ned dørene på jobb, egentlig en fin dag å være på jobb - da fredag er en dag med mye hgjemmekontor. Ellers starter Premier League opp igjen i dag, Liverpool fått seg ny spiller ser det ut til. Så egentlig en bra fredag dette. Har egentlig ikke noe å klage på denne dagen, ikke dårlig til å være meg det faktisk. Ha en bedre fredag med eller uten ball.
God fredag frå Gulen, dei hadde svele og kaffi men er vel kun i sommarsesongen at kiosken er open diverre? @Sunnfjordingen kjenner nok til denne ferja? T-6 Oslo helg T-21 KTM
Det spørst kva fergestrekning det er. Om det ikkje er ei eg kjenner til er det ei @Kvalvaag heilt sikkert kjenner. Du vil ha ferske sveler året rundt?
God aften fra Oslo. Deilig å kunne bevege seg utendørs i kortermet. Fortsatt bra fart i Akerselva. Bilde tatt fra Beierbrua.