God morgen fra stua i Bangkok. Her nytes Chinese sesame bun (Zhīma Bāo) sammen med kaffe. Været er upåklagelig med fine 30°C og delvis skyet. Frokost blir hjemmelaget noodle suppe før vi legger av gårde for litt vandring. Ha en glitrende flott tirsdag
God morgen fra godstolen. Morgenstund har gull i munn! Og i dag betød det 2 bonusbilletter i biz på MIA-CPH-OSL på riktig dato i høst. Sånt kan vi like. Straks avgang mot kontoret, og dagens treningsøkt. Men, Google Maps mener at jeg er på New Zealand. Yr mener det samme. Jaja. Får beregne litt god tid til jobb i dag. Ha en fin en!
Overraskende mange på kontoret nå, ingen av de kan ha sett kampen tror jeg. Ble en lang kveld og natt for landslaget, får håpe de klarer å restituere seg før de neste kampene Ha det kjekt
Morn fra kontoret. Meget få som valgte å komme innom i dag. Vi som er her spekulerer om "tar hjemmekontor fordi jeg er trøtt" kan brukes i alle tilfeller eller kun når noen folk sparker en ball. Er overhodet ikke fotballinteressert, men det klarte dere vel å lese mellom linjene. På tide med litt kaffe... og en daglig sjekk på ruter som muligens kan bestilles med poeng. Ha en fin tirsdag!
God morgen fra Utskutt Kontor! På jobb hos kunde i dag, skal straks avgårde til et datasenter for å bytte optikk i et 100G samband som krangler litt. Noen timer til med småjobbing og kartlegging før PC pakkes ned og turen går hjem til Øverstkommanderende og ferdigpakkede kofferter. Sommerferien er bare noen timer unna!
God formiddag fra kontoret. Kjenner trøttheten snike seg på etter kampen i natt, men definitivt verdt det. Overraskende mange folk på kontoret i dag, og god stemning. Neste flytur er i morgen, må vel sjekke inn snart. God tirsdag alle
Morn fra vest! Her gjør man det korrekt og bruker avspaseringstimer etter nattens match! Misunnelig på @Maggie ,men kjenner at blodtrykket får kjørt seg mer enn heldig er. Dette kan bli hardt for helsa… Men nå er kaffen i kroppen, diverse hoteller bestilt, og mailboksen tom! Good times!
God formiddag fra Grenland. Er så heldig at jeg jobber skift i prosessindustrien, ergo fikk jeg sett kampen i arbeidstiden. Det er et gammelt ordspråk som sier at jo mindre vi gjør, jo bedre går fabrikken Blir ett nattskift til i natt, så fri i 12 dager. Passer at det er meldt finvær fremover da. Ha en knirkefri dag
Jeg har vært leder i prosessindustrien og kunne dukke opp i fabrikkene på «alle tider» av døgnet. Hvis kontrollrommene var tomme når jeg kom ble jeg bekymret, hvis hele skiftet var i nærheten og avslappet så gikk prosessen på skinner! I blant var det noen på jobb som ikke kjente meg godt og de fikk det plutselig travelt med å oppføre seg opptatt med noe …