God morgen fra Bangkok, en siste frokost i loungen før det blir hjemreise utpå kvelden. Ruten er BKK-SIN-ZRH-OSL med SQ på første og LX på resten. Forhåpentligvis hjemme til sein lunsj på fredag, står oppført med 24 timer i reisetid i appen. Tok en tur innom takbaren hos Moxy i går, det var livlig og ett bra alternativ til Sirocco.
God morgon frå austkanten av hovudstaden! Dagane fyk av garde og enno er det ei stund til neste flytur, men det går seg til. Snart er det helg Ha ein fin-fin dag, godtfolk!
God morgen! I dag skal jeg ut og fly, det er alltid stas. Skal få krysset av ett av fire land jeg mangler i Europa. (Er kanskje den eneste her inne som ikke har vært i Hellas? ) Med denne turen oppnår jeg EBD for tiende gang, så nå kan SAS lansere LTD offisielt snart, synes jeg. Våknet også til epost om ny CT, så denne dagen er ikke så verst. God helg! Ha en fin en!
God (tidlig) morgen fra kontoret i Sandefjord! Igjen møter med deltagere fra Sørøst-Asia, så vi begynner tidlig. Ikke mer enn 15 deltagere i dag (mot ca. 30 tidligere) ... Ha en flott torsdag! T-20 Japan
God morgen fra hjemmekontoret. Her får jeg månen i øynene når jeg kikker til høyre og en stigende sol når jeg kikker mot venstre. Arbeidsdagen fylles av teamsmøter utover dagen, men får vel tid til litt billettjakt til en høstferie innimellom slagene. Det er heldigvis ikke mange ukene til en sydentur, så kan kanskje også sveipe innom de faste sidene, for å sjekke om det har dukket opp noen hotellkupp. Alltid på jakt... Nyt dagen, om det flys eller kun tenkes på å fly!
God formiddag fra Grenland. Siste formiddagsskift nå, og straks helg. Men det hjelper lite da helga består av 8-12-12 timers nattskift Nuvel, om en uke venter 18 dager langfri. 22 grønne seter i biz CPH-MIA lør 14 mars- vi er 4 pax i Premium, satser på å få oppgradert for minimum bud? Ellers er kortbuksesesongen godt i gang, 11 pluss og stor sol i går. Digg.. Ha en solrik dag
Selv om det er over 20 grønne seter betyr det ikke at de er ledige. Etter at det begynte å koste penger å reservere sete i Biz og Premium for de uten status er det mange som ikke kjøper sete. Det er pr i dag 9 eller fler seter til salgs i biz. Så absolutt muligheter for upgrade. Men 4 stk med minimumsbud kan være litt mer spennende. Uansett, god morgen fra Spania. Litt jobbing nå på morran før SAS bringer meg hjem til OSL. 6 rader i biz og alle seter tatt. Blir kamp om Champagnen dette Ha en flott dag folkens!
Brutalt varmt men rekker en bassengtime. Kan selvfølgelig ikke la det går for hardt utover loungetid hos SQ på BKK
God morgen fra kontoret i nordvest hvor en er innstilt på en lang dag. Styremøte hvor undertegnede er ansvarlig for flere saker gjør at en mentalt må fokusere her. Så snart det er overstått kan en begynne å virkelig se frem til kose egotripp neste uke. En er dog selvsagt ikke så travel at en ikke kan sjekke IF. Ha en strålende torsdag
Rakk litt loungehopping også; TK: helt tomt i loungen: EVA, litt mer folk og bedre lounge men har ikke betjent bar
Får til og med testet et nytt flyselskap i dag. Første gang jeg flyr med Jet Time for SAS. Spent på om vi merker noe til det på servicen. De har ikke USB, og jeg trenger strøm. Så det var jo litt dumt da.. Det er iallfall bedre benplass på denne 737-800 enn på SAS sine A320.
Nedtur på SIN. Riktignok knall HON service med å bli fulgt fra flydøra til loungen. Men, LH har endret avtalen med SQ(eller motsatt) så ikke lenger tilgang på F lounge med HON on en ikke har sete i F. Like elendig som på LAX. Så sitter her å vansmektes med Piper or Courvoisier XO da;
Hjemreise-dag her også. Air Baltic byr på lynraskt og gratis nett på turen mot OSL. Man kan fort bli vant til det, merket jeg på turen den andre retningen. Da fikk jeg en av maskinene uten noe nett...
Jet Time serverte Charles, og jeg fikk stadig påfyll. Veldig hyggelig crew også. Maten hadde nok fått noen andre her inne til å rope ut i forargelse, men kona og jeg var enige om at det smakte godt og var mettende nok. Fikk smake Dubai-sjokolade til kaffen. Første gang for min del, og jeg ble ikke overbevist over denne hypen. Nå kjører vi taxi gjennom Athens gater på vei til hotellet. Forresten så jeg en Insideflyer tag på en sekk på flyplassen. Noen som føler seg truffet?
Det er definitivt IC Erawan, ja. Kjenner igjen poolen, og den er en fin liten oase helt til ropende småbarn kommer noen ganger. Fordi området er lite kan man ikke "rømme", men utsikten fra taket der poolen er og utover BKK er fantastisk ved solnedgang. Enig med deg om loungen, super proffe og hyggelige i resepsjonen (husk å sjekke inn og ut der, og ikke nede på ground level hvis man har access) og veldig brukbar mat, særlig i cocktail hour når de bringer både cocktail og mat til bordene
Enig med begge ting her. Men de skal også ha skryt for frokosten, samt tilpasning for cøliaki. Meget bra også under afternoon tea. Men klart ANA IC Tokyo er hakket bedre.