Hjemreisemandag

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av Flymunda, 27. april 2026.

1. Flymunda

Flymunda Veteran

Likes mottatt:
    11,929
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen fra platinum corner HEL «diamant-loungen» Schengen til Finnair, som i likhet med F-lounger er tilgjengelig for OW emerald. Litt større enn et hjørne, men fortsatt intimt og mer rolig. Fredag kveld var det meg og en annen. Nå er det betraktelig mer trykk, men samtidig folk som ikke stresser. Aner ikke om noe forskjell på mat eller drikke fra den vanlige. Min siste tur her, da det kreves Emerald. Å fange alle regionene i Finland har vært fint og Finnair er bra, inkludert propell-gjengen deres.
    IMG_7725.jpeg

2. Ololsen

Ololsen Senior Medlem

Likes mottatt:
    8,960
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen fra kontoret i nordvest. Deilig å være ferdig med konfirmasjonen i helgen hvor det var mye som skulle fikses og ordnes: Junior er en del kroner rikere(og far fattigere...). Denne uken er det jaggu 50% trumf kampanje på burgere på Meny og i tillegg har jeg 25% på neste handel hos SPAR som vel også må brukes denne uka så det blir nok storhandel.... T-17 til Køben (igjen). Ha en strålende mandag!

Earl, Sonictravel, EndreD and 4 others like this.
  3. Eddie47

Eddie47 1D

Likes mottatt:
    887,685
    Bonuspoeng:
    293
    Plutselig kom det over 32 000 Eurobonuspoeng fra Trumf Netthandel etter Reunion turen i januar ...
    T-7
    Godt det er helg image.jpg

Earl, Sonictravel, holmen and 7 others like this.
  4. indahla

indahla Flyr for lite...

Likes mottatt:
    24,279
    Bonuspoeng:
    293
    God morgen fra kontoret i Sandefjord!

En slitsom (men hyggelig) helg er over med konfirmasjon på lørdag og speaker på cup på søndag. Hele familien samlet for seremoni, tapas, fotballkamp (konfirmanten selv spilte NM-kvalik, og vant) og kaffe/kaker.

Fortsatt bare to bookinger liggende (sommerferie + Sør-Afrika i september), så her må det letes. CT nummer to for året er rett rundt hjørnet.

Ha en flott uke!

Earl, Sonictravel, EndreD and 4 others like this.
  5. Wiolenze

Wiolenze Fastboende

Likes mottatt:
    47,709
    Bonuspoeng:
    293
    God formiddag fra MBT, en kjapp tur til Bårhaugkampen med utsikt over OSL;

IMG_9588.jpeg

Earl, EndreD, Eddie47 and 5 others like this.
  6. holmen

holmen "Ung" og "lovende"

Likes mottatt:
    79,032
    Bonuspoeng:
    293
    God ettermiddag fra hjemmekontoret.
    Var på kontoret kl 0730, men da jeg så tittelen på dagstråden tenkte jeg meg godt om, og reiste hjem jeg også. ;)

Trengte litt ro for å bli ferdig med diverse arbeid, så da ble det hjemmekontor etter lunsj. Her kan jeg høre på death metal på full guffe mens jeg jobber, så jeg er godt fornøyd. Bedre kaffe er det også..

I morgen skal jeg på tur!

Ha en fin en!

Flymunda, Spielhaug, Earl and 3 others like this.
  7. ccurrahee

ccurrahee GFL :) endelig…. Så ikke helt statusløs mer…

Likes mottatt:
    39,949
    Bonuspoeng:
    293
    God ettermiddag fra solveggen i Oslobyen. Opphavets vinduer er nå litt renere med såpe fra 50% tilbudene på Meny.

Denne uken blir det burger til alle i familien og tørrvarer fra Spar 25%, så må det bare spises opp all denne maten som gir poeng jeg ikke finner flybilletter til :)

Kombinasjonen med relativt ny Meny nær opphavet med 50% på ditt og datt og en svært rikholdig datovarekjøl gjør at det er fullt av mat over alt… luksusproblemene en finner på Oslo Vest :)

Trenger faktisk et nytt Amex :) et det noen verve kampanjer gående? Ingen i familien har Amex for tiden.

Flymunda, Spielhaug, Earl and 4 others like this.
  8. Sonictravel

Sonictravel Veteran

Likes mottatt:
    38,196
    Bonuspoeng:
    183
    Norsk tid henger litt i her over i California, klokken er fem og jeg er alt våken.

I dag er planen å legge kysten bak oss etter noen krumspring i LA og sette snuten østover.

Sagt på en annen måte ,det blir Ice-T på bilstereoen fra start, deretter over i Queens of the Stone Age og Kyuss, og med det er ruten lagt!

Flymunda, Spielhaug, Earl and 5 others like this.
  9. Earl

Earl Veteran

Likes mottatt:
    9,040
    Bonuspoeng:
    183
    God ettermiddag fra Hell internasjonale lufthavn, aka Trondheim lufthavn aka Værnes.
    En arbeidsdag i Trøndelag er over og om 20 min skal DY frakte meg sørover til Gardermoen. Maskinen har akkurat ankommet fra OSL så satser på rask snutid så vi kommer oss sørover i rute!

Nyt mandag folkens:)

10. Nordlands

Nordlands EBD

Likes mottatt:
    6,534
    Bonuspoeng:
    183
    God kveld fra nord. Ganske full reisekalender så har kun fått spart en 50-lapp her og en 100-lapp der på allerede planlagte reiser innenlands på salget til SAS. Også fått gitt bort gullkort i dag til noen som ble oppriktig takknemlig for det.

Ingen reiser på programmet før SK Biz til Madrid om drøye 3 uker. Når jeg bestilte reisen var det datoene for ølfestivalen Beermad, men den er nå tilsynelatende flyttet til september. Uansett sikker på at jeg finner noe å gjøre, og ikke minst noe godt å spise og drikke likevel :)

holmen and Calling like this.

Del denne siden