Hjemreise tirsdag

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av DJasko, 24. febr 2026.

1. DJasko

DJasko EBD

Likes mottatt:
    4,291
    Bonuspoeng:
    113
    God morgen lokal tid fra Dubai! Mye tåke ute nå så tidlig på morgenen.

20260224_052155.jpg

Det er på tide å vekke menigheten her på hotellet. Vi skal rekke å kaste i oss noe mat, sjekke ut, kjøre til DXB, levere bil, sjekke inn baggasje og se om det er noe lounge muligheter der, alt i løpet de neste 5 timene. Før det blir takeoff med en 777 som har Lesiure config og Optima seter. Så ser vi hvordan det funker med barn på tur.

Følg med i reisebrevet. Skal prøve å holde det oppdatert på siste innspurt hjem!

God tirsdag videre til alle!

Last edited: 24. febr 2026
    Rscott, Wiolenze, haifinn and 12 others like this.
  2. Maggie

Maggie Veteran

Likes mottatt:
    29,095
    Bonuspoeng:
    183
    Hei fra Miami Beach! Det er fascinerende å se alle de førerløse Waymo-bilene cruise rundt i trafikken her. Blir spennende å se når dette kommer til Norge.
    IMG_7124.jpeg
    Vi nyter dagene med strandliv, litt shopping og masse god mat. Vinterferie i Florida begynner nesten å bli en tradisjon, tredje gang siste fem år nå:)
    IMG_7102.jpeg
    IMG_7081.jpeg
    Ha en strålende tirsdag alle bonusnisser:)

Rscott, Wiolenze, haifinn and 9 others like this.
  3. obay

obay Veteran

Likes mottatt:
    7,314
    Bonuspoeng:
    183
    God tirsdag!

Klokken har slått 12:00 lokal tid. Mølle-økt er utført og nå er det bassengtjeneste med kidsa.

Obligatorisk night tour i går med besøk til Gardens by the Bay og hawker-senter. Grillspyd gikk ned på høykant :p

20260223_184017.jpg
    20260223_195522~2.jpg

Spielhaug, Rscott, Nordlands and 12 others like this.
  4. pma

pma Medlem

Likes mottatt:
    308
    Bonuspoeng:
    53
    God morgen fra SQ322 på øvre dekk bound for LHR. SAS har kansellert flyet vårt videre til Oslo, men booket oss om til BA så da får vi testet Club Europe.

Spielhaug, Rscott, Nordlands and 13 others like this.
  5. Flight Cancelled

Flight Cancelled Bonusjeger

Likes mottatt:
    4,263
    Bonuspoeng:
    113
    Morn fra 1C ombord LH248 til MXP. En siste tur med senatorstatusen kombineres fint med bortefelt på San Siro / Giuseppe Meazza i kveld.

Det har blitt et par borteturer de siste årene for å se norsk fotball. Bare de siste 12 månedene kan jeg se tilbake på å se Glimt borte mot Dortmund og Atlético Madrid i CL, Glimt borte mot Spurs i semifinalen i Europa League og når VM-billetten ble sikret for Norge borte mot Italia på nettopp San Siro i november.

Mulig at i kveld topper alt dette, hvis Glimt faktisk klarer å gå videre og med det slå Inter ut av sluttspillet i CL. Det gledes.

6. Henrik

Henrik Hellas-sympatisør

Likes mottatt:
    11,616
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen fra kontoret. Kom hjem lenge etter leggetid, først var dagens siste CPH-OSL greit forsinket, så viste det seg at alle tre koffertene ble liggende igjen i København. Taxi hjem ga oss nok en halvtime ekstra på øyet, men opererer vel på 5 timer søvn nå og det kjennes.

Tidenes mellomlanding i Genève i går, med tog til byen, rusling i sentrumsgater, og så tok vi beina fatt tilbake til flyplassen med innlagt fondue-stopp. Helt king kong.

Ha en solid en!

Last edited: 24. febr 2026
  7. btm

btm Aktivt Medlem

Likes mottatt:
    1,625
    Bonuspoeng:
    93
    God tirsdag,

Gårsdagen ble brukt på å hanke inn de siste to leggene til julekalender-utfordringen. Fokuset ble å bruke minst mulig penger, poeng og tid på disse to flyvningene. I helgen sjekket jeg raskt om det var noen sweetspots, og da dukket det opp en utreise i bonus til 4k, og en retur med mellomlanding i Eco til 8k poeng. Når jeg prøvde å booke på nett kom det bare feilmelding i betalingssteget, så jeg endte opp med å booke dem som to enveis. Lite tenkte jeg på muligheten for forsinkelse på noe så enkelt som en innenriks-tur. Like før jeg dro til flyplassen i går tikket det inn en melding om 20 min forsinkelse. Etter sikkerhetskontroll kom det to ytterligere forsinkelser, slik at transfertid var nede i 25 minutter. Gate agent tilbød seg å "linke" reservasjonene, men da så hun at det var det samme flyet jeg skulle dra med på leg 1 som skulle videre på leg 2. Så da ble det flyet naturligvis like forsinket og jeg var trygg. På leg 2 fikk jeg faktisk Complimentary Upgrade (fra nødutgang og eco) til muffins på rad 7. Appen oppdaterte aldri setet, men gatemaskinen printet ut en mystisk liten lapp med nytt setenummer på.

Ved mellomlanding i OSL kom det en melding om at også siste flyet var en time forsinket, slik at jeg endte egentlig opp med opprinnelig reiseplan - bare med en time tidligere ankomst på avreiseflyplass enn ønskelig. Selv med 3/3 fly forsinket så var det en fin tur. Jeg var bittelitt bitter for at jeg for en gangs skyld hadde glemt å registrere SmartDelay :p

Etter siste landing tikket 15k poeng inn i appen, slik som rapportert av andre her på forumet. Jeg var litt spent, da én av disse 10 flyvningene var manuelt etterregistert av kundeservice ifm en same day change som ikke gav poeng automatisk. Da gjenstår det bare kredittkortforbruk i en måned eller to før True Friend er sikret et nytt (og trolig siste) år. Med nært forestående familieforeøkelse vil det fort bli et år eller to med reisetørke på meg. Da gir faktisk True Friend-frokost for meg (når jeg er på kontoret) og barna (i helgene) mer verdi enn EBD i seg selv.

Memo til meg selv: ta en gjennomgang av kortstokken om en måned eller to :oops:

8. Wiolenze

Wiolenze Fastboende

Likes mottatt:
    46,557
    Bonuspoeng:
    293
    God formiddag fra OSL, eller Uber som straks er framme. Mindre eksotisk enn tidligere poster i dag, det blir en tur til DUB via MUC. Har i det minste litt tid til loungen i MUC må, forrige onsdag hadde jeg ca 90 sek mellom G04 og G02.

Håper på en omvei CPH på vei hjem og ankomst hjemme utpå fredagen.

9. holmen

holmen "Ung" og "lovende"

Likes mottatt:
    77,616
    Bonuspoeng:
    293
    God formiddag.
    Formen er fortsatt ikke helt i 100, så jeg tar det med ro hjemme. Litt stresset for en del arbeid som venter på meg på jobb, men det får bli morgendagens problem.

Flott at Viatrumf.. sorry, Trumf Netthandel, sender epost om at jeg har mottatt Trumf for en handel i desember. Men i følge Excel-arket mitt fikk jeg Trumf'en overført for 6 uker siden. Så jeg tror jeg fortsetter å føre opp info i Excel-arket mitt. :p

Ha en fin en!

10. Ololsen

Ololsen Senior Medlem

Likes mottatt:
    8,542
    Bonuspoeng:
    183
    God formiddag fra kontoret i nordvest hvor solen skinner idag og vi er i siste innspurt med årsoppgjøret. Kan se ut som det blir et burgerraid hos Meny senere i kveld. Ellers ser jeg også at det blir vanskeligere å betale regninger i Billkill uten bis abonnement. Faktura fra alarmselskap kunne plutselig ikke betales mer.

T-14 til kursen settes mot Køben og videre over dammen hvor jeg fortsatt ikke har booket hotell. Når skal Hotels.com sette opp trumf raten?

11. Eddie47

Eddie47 1D

Likes mottatt:
    886,312
    Bonuspoeng:
    293
    Desember-25?
    Jeg har nettopp fått poeng fra oppholdet i Los Angeles i januar-25

Spielhaug and Rscott like this.
  12. Eddie47

Eddie47 1D

Likes mottatt:
    886,312
    Bonuspoeng:
    293
    På solkysten er snøen nesten borte her i urbane strøk IMG_0162.jpeg

Calling, funkenstein, Rscott and 4 others like this.
  13. holmen

holmen "Ung" og "lovende"

Likes mottatt:
    77,616
    Bonuspoeng:
    293
    Jepp. Det var ikke Hotels, for å si det sånn.

Calling and Eddie47 like this.
  14. Wiolenze

Wiolenze Fastboende

Likes mottatt:
    46,557
    Bonuspoeng:
    293
    FCL MUC, kyllingsuppe og lammecarré;

IMG_8601.jpeg IMG_8602.jpeg

Månedens spesial;
    IMG_8600.jpeg

Calling, Spielhaug, DJasko and 7 others like this.
  15. ccurrahee

ccurrahee Jobber med detta gullkortet da….

Likes mottatt:
    39,791
    Bonuspoeng:
    293
    God ettermiddag fra bassengkanten…

Godt det ikke er hjemmreisedag.

Calling, Spielhaug and haifinn like this.
  16. Maggie

Maggie Veteran

Likes mottatt:
    29,095
    Bonuspoeng:
    183
    Trenger en liten økt etter en lang vinterferie :)
    IMG_7152.jpeg

Calling liker dette
  17. Eddie47

Eddie47 1D

Likes mottatt:
    886,312
    Bonuspoeng:
    293
    Wiolenze liker dette

Del denne siden