Da var vinterferien over, og vi sier farvel til fantastiske Florida etter ti herlige dager. Hele familien er strålende fornøyd og jeg har allerede fått klar beskjed om å sikre neste års vinterferie på samme sted Vi ses snart igjen USA, da blir det VM kamp med Norge. For en vanvittig bragd av Bodø Glimt, håper landslaget kan overgå den presentasjonen
God onsdag fra Clarke Quay! Eat, sleep, repeat? Bassengtjeneste pågår. Været her er vel likedan; 30 på formiddagen, noen regnbyger og behagelige 25 på kvelden. Såklart ekstrem høy luftfuktighet. Fant ut den såkalte "beste pizza restaurant" ligger rett borti gata her, så spørs om det blir en tur dit senere i dag.
God morgen! Her er man tidlig på jobb for å få unna alt som har blitt liggende etter to dager med egenmelding. Ha en fin en!
God morgen fra Oslo. Treningsøkt fullført og på vei til kontoret. Fortsatt litt tungt å stå opp, og henger bakpå med klesvask og utpakking - 2 av 3 innsjekkede kolli kom levert på døren i går kveld, og heldigvis var en den lille kofferten med våte strandhåndkleder. Satser på siste kolli i kveld. Ha en solid en!
God morgen fra SK255. Var en hard flytur til OSL og kjøretur hjem til Plankebyen i går. Hjemreisen føltes uendelig lang. Men tror jetlag spiller litt på lag her. 3t søvn og jeg føler meg ganske opplagt. Håper det holder til kl. 16 til siste møte er unnagjort og jeg kan sette meg på 3A på retur hjem og kanskje få noen minutter søvn. God arbeidsonsdag til dere som har det
God formiddag fra Grenland. Nå snør det faen meg igjen..tett Møkk lei, enda jeg har fått brekt opp vinterhelvete med tur til Zanzibar og Miami tidligere. Jaja- første vårdag og fruens bursdag til søndag. og T-17 til Miami
God morgen fra nordvest. I byen i dag så startet dagen i frokostsalen til Scandic hvor det var ny resepsjonist idag. Måtte legitimere meg og la hun få se appen i detalj for kontroll at statusen stemte. Ble et lite Burger og Vilje raid hos Meny i går som ga påfyll på kontoen. Ellers skal det bli deilig ja å komme seg bort fra kulde, sludd og regn om et par ukers tid!
God ettermiddag fra happy hour. Chat Gpt fikk vite at jeg skulle på biltur i dag. Og basert på leiebil og bilder av meg så den turen sånn ut….