Tror ikke det er i bolker hos Virgin. Da jeg var på jakt sjekket jeg ofte og det så ut til å komme nye seter på slaget 331 dager før. Kan godt hende det er noen unntak for skoleferier eller populære reiseperioder i UK.
Hvor langt bort er det mulig å komme seg med ca. 111 000 eurobonuspoeng og CT i business? Hva er egentlig mulig nå? Må bestille før 31.12.. Hvilke tips har dere? Eventuelt en kombo med kjøpebilletter i tillegg for å komme lengre eller til bedre feriested? Reisetid anytime. Til sommer og sol. Bra klima. Har vært i Singapore, Australia og Mexico tidligere med biz og CT.
Med 111 0000 så er du jo litt light for Business, for to? For én så kan du vel komme hvor som helst. Der det var mye ledig tidligere i høst var karibien og sør-amerika rundt påske. BVI og CUN via LHR. Ser ut som generelt i påsken så er det lagt ut flere billetter enn vanlig.
Hmm. Chatflights sier det går an. Så da lurer jeg på hva de finner. Trenger bare noen tips til hva jeg skal lete etter så kan jeg fikse selv. Eventuelt om noen her inne tar på seg å hjelpe?
Det eneste du får til med CT og biz for 111k poeng er Europa. Alternativt kan du bestille en tur med SAS til USA, biz den ene veien og premium den andre, for 105k. Se https://www.sas.no/award-finder
For en person kommer du hvor som helst utenom stillehavet, og utenom med selskapene med dobbel pris. Ev. for to en vei, så kan du kjøpe andre vei for cash.
Jeg opplever at Awardfinder-siden til SAS har alvorlig hikke i fbm en CT-bestilling nå. Det kommer opp mange ledige plasser i business til Atlanta og jeg får valgt sete. Nesten for godt til å være sant.... Men i neste bilde står det at prisen ikke lenger er tilgjengelig. Det kommer ved valg av flere ulike datoer og flighter. Er dette en kjent problemstilling for dere?
Prøvd uten å velge sete? Har opplevd at dette er en trigger for feil fra tid til annen, og at det kan lønne seg å gå gjennom alle trinn først for deretter å legge til sete når billetten er klar.
Takk for tipset! Nei, har ikke det. Men det kan se ut som enten er det en feil, eller så er setene allerede tatt, det er jo ikke realtimevisning her. Men når det står 9+ ledige på så mange flighter, så får jeg en sterk mistanke om at det er en midlertidig feil. Får prøve videre i kveld, familien maser om noe henting i barnehage eller noe.
Hvor søker du fra? Denne finderen viser kun tilgjengelighet på langstrekket. Så om du søker fra OSL får du fortsatt ledige treff på finderen, men om det ikke er ledig OSL - CPH får du ingen treff på neste steg.
Prøver starte i OSL 20. eller 21. juni og komme meg på Norge-Senegal mandag den 22. juni 20:00 i NYC. Foreløbig er det beste jeg finner dette: Søndag: osl-bru 07:20-09:15 bru-ams 15:10-16:05 ams-cdg 18:40-20:05 hotellnatt paris Mandag: cdg-jfk 09:30-11:50 Dette gidder jeg ikke bruke bonuspoeng på i økonomi. Finner ruter fra KFE, NCE, FRA, ZRH, CDG til JFK men ikke connection med start i Oslo. Står litt fast så tar gjerne i mot tips
Det der er klassisk ST 3 flights og hotel for å komme seg knapt av gårde…. finner jo avgang fra LHR også, men å komme seg dit da.
Hei Noen som ha sett noen ledige billetter på biz til sør-korea (mai - september) og til mauritius, tanzania eller liknende (februar-november) ? Finner enten ingenting eller kun økonomi, så da forsvinner litt av opplevelsen med reisen dessverre