God hviledag! En uthvilt kropp får bedre immunforsvar og takler helt sikkert Corona bedre, så nyt hviledagen! Her startet den nokså jetlagged så jeg tok like godt en HMS-runde i borettslaget ala nattvekter Men det er klart at med 10 cm nysnø i sentrale Oslo, så frister ITA matrix litt!
En søndag på solkysten hvor byen er i ferd med å våkne og solen er på vei opp får å bade verdens vakreste by i sol. Mor er godt igang med pakkingen ...tror jeg begynner i morgen, vi reiser jo ikke før tirsdag. T-2 Bali
God morgon frå Køben! Morgenmadbord er bestilt til 0900 borti høgget her. I dag har eg eit stemnemøte med ei havfrue. Vi får sjå korleis det går Ha ein fin-fin sundag, folkens!
Morn fra Oslo. Fått spyttet litt nødvendig likviditet inn i Norwegian, og spist Oslos desidert beste pasta denne helgen. Da er det bare å ikke gjøre noe som helst i dag, utenom å planlegge litt CT Flott! Pleide alltid å lunte forbi der på vei hjem fra en tur på byn da jeg studerte. Alltid av bussen på Proffen og gå resten av strekket hjem til Landuzen. Optimal avslutning på kvelder med dårlig avkastning God tur! Skal selv til DPS senere i år, så forventer reisebrev
Her i Larvik er det første store flyttedag. Alt av esker og mindre møbler skal flyttes. De gamle eierne av det nye huset er ikke ute ennå så vi får bruke garasjen som mellomlagring. Funker det Ellers har vi dessverre bestemt oss for å avlyse Vietnam-turen. Flere årsaker, men frykten for karantene når vi kommer hjem er den største. Skal både ta over det nye huset samme dag som vi kommer hjem og ut av det gamle tre dager senere. Og unga kan ikke være i karantene sammen med oss og det kan vi ikke utsette barnevakten for. Alt av hoteller og utflukter er refunderbare så det er kun CTen og innenlandsfly HAN-SGN (1200,-) som ryker. Vi bestiller ny tur til høsten! Ha en flott søndag, med eller uten avbestillinger.
God morgen fra Trøndelag! Straks klar for skibakken, ellers lite planer for dagen. Ha en flott dag dere!
God formiddag fra Helsinki. Full snøstorm utenfor, men finnene er heldigvis vandt til vintervær så ser ut til at trafikken flyter greit der jeg snart er på vei, Helsinki Vantaa airport. Morgenen har bestått av frokost og treningsøkt, så nå får man rusle litt i snøværet før nesen vendes mot flyplassen og retur til Oslo, hvor det visstnok også er skikkelig vinter igjen... Nyt søndagen dagen folkens
Valgets kvaler... plutselig var det noe hvitt på baken. Hvis jeg leter langt bak i hukommelsen så er der noe med at jeg bør fjerne dette med kombinert håndmakt og maskinmakt... Eller skal jeg satse på at varmegrader og regn gjør biffen senere i dag? Uansett T - 6 LHR
Bruk Bergens-metoden "la det ligge, det regner bort i kveld"... Vi prøvde den vår første vinter i Brumunddal, men måtte gi opp ... snøen kom 17.oktober og forsvant 21.april .. 6 mnd og 4 dager .... sjokkopplevelse
God formiddag fra Bergen. Pakket og klart til hjemreise, Simple Minds leverte varene i Forum igår DY får æren av å frakte noen slitne legemer hjem til trøndelag idag. Ha en storveies søndag
God formiddag! På vei ut i snøværet for å lufte kona Prøver å planlegge neste CT tur, men møter mye skepsis fra sjefen pga dette hersens viruset som har fått folk til å miste hodet og glemme god kildekritikk. Tynt med pasta og toalettpapir i butikkhyllene i går Ha en god virusfri søndag
God formiddag fra det sørlandske. Etter litt tid i tenkeboksen (og hyggelig ønske om mitt nærvær fra chair i arbeidsgruppen) er jeg altså på vei til Gdynia. WF visper meg til CPH og bolaget tar meg til GDN (minstebud på plus har gått inn). Har atskillig etterrakst med rapporter både til møtet og andre forpliktelser. Det kan bli en travel uke (Som sannsynligvis fortsetter når jeg kommer tilbake). T-19 til en MR til Hamburg, og T-53 til ditto til GDN (igjen).
God snøfylt formiddag fra Fornebu! Skikkelig avslappende søndag - heldigvis. Bestilt et par turer til Ukraina og Kiev. Overraskende rimelig med SAS i Påsken, så ingen grunn til å ikke slå til. Ellers er SVG på planen kommende uke, riktignok tur/retur samme dag. God gjenværende helg og søndag ønskes alle!
God dag fra hovedstaden! Her snør det. I natt var det snøstorm, så all snøen har lagt seg i flotte skavler på uhensiktsmessige steder. Så de måtte jeg ut og flytte på. Kvelden i går ble tilbrakt på Taco Republica (svært gode margaritas, som vanlig), og i Oslo Spektrum med Dave Chapelle. Artig!
God morgen eller formiddag fra flytoget. Skulle egentlig vært å overlevert huset som ble solgt i Drammen tidligere i år, men siden dette ble unnagjort og billettene var non-refundable ble det en dagstur fra Molde til Oslo uten som bestemt agenda.