Hei på deg onsdag!

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av Stuttfeiten, 12. juli 2017.

Tags:
  1. Satyv

Satyv Senior Medlem

Likes mottatt:
    1,306
    Bonuspoeng:
    93
    Vi var på museumet og BMW welt i dag, men jeg hadde jo selvfølgelig klart å legge igjen sertifikatet mitt på hotellet! Men vurderer en tur opp igjen i morgen MED sertifikatet i lomma. :D

Olympiatårnet ble også besøkt, kanonbra utsikt.

Stuttfeiten and Blaa like this.
  2. Satyv

Satyv Senior Medlem

Likes mottatt:
    1,306
    Bonuspoeng:
    93
    Tårnet var verdt heisturen til 7 euro! Får sjekke ut den garten i morgen. Takk for tips. :)

Markal liker dette
  3. Larata

Larata Senior Medlem

Likes mottatt:
    1,506
    Bonuspoeng:
    93
    De fleste av kollegaene mine skal på U2 i dag i Berlin....og det høljer ned...Selv sitter jeg og leter etter hotell i Bangkok til meg og kjerringa om to uker. Denne gangen skal jeg ikke gjøre samme tabbe som i påsken: Fly Dubai-Oslo i C med Emirates sin eldste 777... Kjerringa synes det er rart vi må hjem på en bestemt dato når vi fortsatt har to uker ferie, men sånn er livet i F!

Last edited: 12. juli 2017
    Stuttfeiten liker dette
  4. Ursa

Ursa Bonusnisse

Likes mottatt:
    1,416
    Bonuspoeng:
    93
    Hehey beste hilsener fra Mr vanilla coke på Source D'Argent
    IMG_20170711_133816862_BURST000_COVER_TOP.jpg

5. Fideco

Fideco Medlem

Likes mottatt:
    213
    Bonuspoeng:
    43
    God kveld! Sitter nå her på HFT og venter på om WF klarer å komme seg ned.. Rimelig lavt skydekke her. Avgang skulle vært for 5 min siden. Spørs om SAS gidder å vente i TOS hvis jeg skulle komme meg i lufta herfra :( Avgang fra TOS kl 21.

Update: Innlagt på hotell i Hammerfest. Ropt opp i ombookingskøen og fått strålende service. Andre gang jeg er offer for WF og vær. Begge gangene upåklagelig behandling :)

Last edited: 12. juli 2017
  6. Satyv

Satyv Senior Medlem

Likes mottatt:
    1,306
    Bonuspoeng:
    93
    Rakk en tur i dag, før vi hentet leiebilen hos Sixt å kjørte til Graz. Leide en M3, for et råskinn av en bil! 450 veldig agresssive hester. Rett og slett rått, og dessverre litt dyrere enn bilbudsjettet mitt. Men vel verdt de 150 euroene (pluss de 1,8 literne bensin jeg fikk den til å sluke per mil) :)

Blaa liker dette

Del denne siden