Picture says it all....tok en random kikk på lavpriskalenderen nå og fant til min glede SIN på listen. Er dette annonsert, eller veldig ut av det blå? Var det for meg i hvert fall... Dere som er drevne i gamet, er dette greie priser (ser ut til at minstepris er på høyde med Tokyo-prisene). Er dette ok ift andre flyselskaper? Alltid hatt lyst til å besøke Singapore, å fly SAS vil være en fin bonus.
Det er Singapore Airlines som flyr, SAS selger bare billettene, altså codeshare. Du ser det hvis du klikker på den lille runde infoknappen.
Det er vel litt mer enn en code share, de deler vel også inntektene på denne ruten eller husker jeg feil?
Det var jeg også lest (kilde: Internett en gang) så da er det bekreftet med to uavhengige observasjoner.. Har også lest at storparten av business-setene på CPH-SIN er tatt av nordmenn.. Så hadde de lagt ARN ruta til OSL ville CPH tapt betydelige inntekter (spekulasjon).
https://www.sasgroup.net/en/sas-and...nt-venture-between-scandinavia-and-singapore/ Samme periode som SAS avsluttet joint venture med Lufthansa. SQ er også partner i SAS For Business.