Har ikkje fått Trumf-tråden :(

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av Stuttfeiten, 30. nov 2018.

1. SAJblue

SAJblue Aktivt Medlem

Likes mottatt:
    947
    Bonuspoeng:
    93
    Hei, har du sjekket at det blå kortet er koplet på rett Trumf-konto?

2. jgroneng

jgroneng Fastboende

Likes mottatt:
    19,727
    Bonuspoeng:
    293
    Riktig Trumf-konto?

SAJblue liker dette
  3. Teletori

Teletori Medlem

Likes mottatt:
    176
    Bonuspoeng:
    43
    Jepp, ligger inne under mine kort, og funket fram til slutten av mai...

4. jgroneng

jgroneng Fastboende

Likes mottatt:
    19,727
    Bonuspoeng:
    293
    Da hadde nok jeg vært på telefonen til Trumf for leeeeeenge siden.

Xflipper liker dette
  5. Teletori

Teletori Medlem

Likes mottatt:
    176
    Bonuspoeng:
    43
    En liten update her.... har hatt en lang mailføljetong med Trumf kundeservice de siste månedene uten noe endelig løsning. De har klart å finne og etterregistrere noen av kjøpene...

Men er fremdeles helt bingo om de blir registrert på trumfkontoen. Ikke noe som kan knyttes til spesifikke butikker eller datoer. Alle kvitteringene har fått registrert mitt trumfnummer.

Siste registrerte kjøp jeg har fått er fra trippeltrumf på Kiwi sist uke. Da hadde jeg to kjøp på samme Kiwibutikk med 15 minutters mellomrom, og den ene har blitt registert og den andre ikke. 2 andre kjøp på Meny og en annen Kiwibutikk samme dag er heller ikke registrert.

Må kanskje vurdere å få meg TrumfVisa og bruke på Kiwi og Meny....

Ingen andre som har lignende opplevelser....?

6. Straff

Straff Nytt Medlem

Likes mottatt:
    0
    Bonuspoeng:
    1
    Jeg har et stort etterslep på transaksjoner på Kiwi gjort med Shell MC. Kjøp tilbake til 11. november er ikke registrert. Lurer på når de kommer inn på trumf.no...

7. NorFlight

NorFlight Senior Medlem

Likes mottatt:
    2,667
    Bonuspoeng:
    113
    Registrerte du samtidig det blå Trumf-kortet?
    Dersom Trumf-kort ikke ble registrert vil du kun få 1% av kjøpesum, som kommer ved vanlig overføring av Trumf fra Shell MC 10-11 påfølgende måned.

Dersom Trumf-kort ble registrert, kontakt Trumf å hør etter hvorfor det er forsinket... Burde være inne nå.

PS! Jeg tar forøvrig vare på alle kvitteringer fra NG fram til Trumf er registrert/kommet inn på nett, slik at jeg har dokumentasjon om jeg må klage...

8. stianl

stianl Nytt Medlem

Likes mottatt:
    0
    Bonuspoeng:
    1
    Hva med å stramme opp Coop og Trumf litt og be om full GDPR-dump? Dette er jo data knyttet til person, slik at de bør ha stålkontroll på lagring og behandling av det.
    Enten så har de rota bort data, eller så har de ikke kontroll, eller så gjør de det vanskelig med vilje. Om du får en GDPR-dump, kan du bare gå gjennom transaksjonene og sende de til Trumf eller Coop og be de ordne opp snarest.

9. Calling

Calling Senior Medlem

Likes mottatt:
    13,892
    Bonuspoeng:
    183
    På trumf.no kan du bestille innsyn: Min profil -> Bestilling av innsyn

10. Teletori

Teletori Medlem

Likes mottatt:
    176
    Bonuspoeng:
    43
    Ser ut som jeg ikke er den eneste med denne utfordringen likevel....

Har vært spotty siden juni, og ikke fått inn et eneste kjøp fra Kiwi og Meny automatisk siden september. Alle kjøp får registrert trumfnummer på kvittering via blått kort, slik at utfordringen ligger mellom kiwi/meny og Trumf et sted.

Har hatt mye dialog med Trumf og de har nå tatt noen manuelle kjøringer innimellom for å rydde opp. Minner meg på at jeg må ta en ny purring...

Del denne siden