God formiddag fra Romsdalen Her har det vært et lite væromslag (-12 til -6 ) i løpet av natten og et dryss med snø har ankommet. Kanskje jeg skal ta utvidet lunsj å teste skiene. Ellers er det som normalen, jobber og venter på at vaksinering skal få litt fart/effekt. For å booste humøret har det blitt satt deig til italiensk pizza til kvelden. Så da blir det litt pizzamekking og rødvin senere. Artig med pizzastål, men nå ser jeg på Ooni Koda 16 for å ta det til neste nivå. Ha en super lillelørdag og gratulerer med dagen til @ccurrahee
Sitter på en restaurant å spiser litt geite stuing Fint her i landsbyen Agulo på La Gomera, 20 grader i dag Det er også fint å se Tenerife på sitt beste i dag Kvelden skal tilbringes til å presentere ei nettside for en bedrift jeg har fått i oppdrag å gjøre også krysser jeg fingrene for at de er fornøyde, men jeg har en god følelse
God ettermiddag frå Sunnfjord. I dag stiller moderen med tomatsuppe og eplekake til middag. Det trengs etter årets tredje verkstadbesøk for min kjære Volvo. 24k ut, og sjølvsagt har begge verkstadane eg har nytta slutta å ta AmEx. Eg er redd eg blir nødd å drikke polvarer med begge hendene skal eg klare CT i år. Stakkars meg. Til lukke med dajen til @ccurrahee. Vi får håpe du snart kjem deg av stad å fly. Det vil i alle fall eg gjere. Pokkers flaggermusene.
God TTT-aften fra hovedstaden og gratulerer til @ccurrahee Dagen på hjemmekontoret ble avsluttet akkurat tidsnok til å få med seg Norge vinne vinterens første VM-gull, det var gøy. Kvelden skal nå brukes på å skrive handeliste til morgendagens Trippeltrumf for å sikre maks poengutbytte Nyt kvelden folkens
Ja, herlig. Har til gode å prøve klappskøyter, men er klart bedre på venstresvinger enn høyresvinger. Gjekk skikkeleg på snørra på høgresving med oversteg, og nye skøyter. Hadde beskyttelse
Nettsiden til sas har plutselig fått seg en oppgradering. Siden for "Min eurobonus" er i alle fall ny. Eller er det bare hos meg?