God morgen til alle stoppere og andre gærninger. Så komplett hadde bosetting qc15 til 1299,- det er ingen dårlig deal. Masse jeg har lyst på som jeg eeegentlig ikke trenger...
*Burp* ... full mage etter to store måltider og litt småspising. Nå blir det en bourbon & coke i stil med lokal tradisjon. Godt det ikke er Thanksgiving hver dag. Varmeste Thanksgiving siden 1908 var det også ....
God morgen, fra gate 13 på SVG. Dagens MR starter med SK1871 til CPH. Deretter videre til CDG, hvor noen timer skal tilbringes i lounge. Retur via CPH, OSL og BGO. Ha en riktig flott fredag!
God morgen fra Trondheim Regn og vind her....søppelvær. Ut å anskaffe seg noe skjorte-greier i ettermiddag, håper å unngå det verste såkalte "black friday"- maset. Folk er jo helt koko.... Ha en fredelig fredag
God morgen fra VDS. 16 min. fra start i leiligheten til vi er på innsiden av sjekkpunktene. Snakk om fast track! I love it!
God morgen fra gullstua på ARN. Sitter her og blomstrer x antall timer før snuta vendes mot Hong Kong. Ha en fin en
Veldig lei dette Black Friday-maset allerede, men jeg har nå gitt etter og bestilt meg en jakke (som jeg faktisk trengte) - men blir deilig når 1/3 av alle mailene i innboksen handler om at Black Friday-salget er i gang. Dødskul video!
Noen må også sitte på jobb på Black Friday... Ingen reiser før jul, men da med en skikkelig MOL - OSL - MUC - DTM Skal sjekke litt tilbud... må bruke noen CP på en tur til RAK. Men som det ser ut er ikke alle fly for 2017 på hjemmesiden ennå...
God formiddag frå det austfinnmarkske! Her blir det ein helgetur heim til det trøndelagske. Før den tid skal ein mellom anna nyte den store fordelen som små flyplassar kan by på: - I Vadsø er loungen samlokalisert med leikerommet - I Kirkenes (og Alta) er loungen samlokalisert med kafeteriaen, kiosken, avgangshallen og den oppvarma flymyseplassen. Ha ein fin dag! Stemningsbilete frå Høybuktmoen:
Da er jeg på plass i *A sin lounge på CDG. Gjestet inn en kar i et reisefølge som manglet adgang for 1 person. Dagens gode gjerning. Dersom noen er i nærheten, er det bare å hilse på!
Noe stresset døgn her ja. Siden jeg er borte 1. og 2. advent er jeg kommandert ut i shoppingsnirvana/shoppinghelvete (stryk det som ikke passer). Innimellom jobbtelefoner osv. Så kjører vi på med årets store julebord i kveld utover de små timer. Og så kommer flytaxi og henter meg 04:15 for å rekke 06:00 TRD-CPH-SFO-LAX. Hmm... Kanskje bare droppe turen hjemom, kjøre full planke nachspiel og dra rett til Værnes? Lurer på om det er innenfor SAS reglement å ta imot rødøyde og fylleluktende Pandions i smoking og tversover?
Ser at ViaTrumf gir 4% hos Apple i dag (på Mac og iPad) pluss at Apple i tillegg gir gavekort på ca 200-1200kr hvis noen er på utkikk etter epleprodukter.
Skulle egentlig ikke handle noe idag, men har blitt noen tusen sålangt. Heldigvis shopping for andre, så pengene kommer tilbake. Så får vi se hvordan det blir med viatrumf.. Liker ikke at butikkene gir rabatten med koder, da mister man vel viatrumfen...
God kveld frå OSL! Ei arbeidsveke på austlandet har komt til endes. Kveldsfly med KLM står for tur. Destinasjon Newcastle. Newcastle - Blackburn i morgon før The Mighty Hammers skal måle krefter mot Manchester United på søndag. Ha ei god helg!
God fredagskveld fra Oslo! Arbeidsuken er over og har vært ute på middag og øl med noen venner etter jobb i dag. Har således for det meste holdt meg unna handlesentrene og det synes jeg var helt greit Røk likevel på litt handling på nett på tilbudene, men der slapp jeg køer og stressa folk så da var det helt greit å handle litt Nå blir det en rolig kveld, i morgen skal man i utdrikingslag så er nok greit å få seg litt søvn og oppladning i kveld/natt