God morgen. Jobbmiddag i Haeundae i går så sitter lettere redusert på Gimhae flyplass. Skulle egentlig tatt KTX, men det var helt fullt mellom kl.5-15. Det er ca 4-5 KTX i timen, så en del fulle tog der altså. Men det gjør jo ingenting for da blir det ny flyplass og nytt flyselskap (Air Busan) som skal testes idag. Vi liker jo å fly. Trangt mellom setene, får komme tilbake til servicen. Innenlandsdelen av Gimhae er lite imponerende, så kun 2 cafeer og ingenting annet. Kun noen få gates. Nå er det tilbake til Seoul og en ny fuktig runde med mine brødre og fetter. Håper formen bedres snart. Umulig å få et godt bilde av fuglen.
Noen bilder fra middagen i går, Korean fine dining. Husker ikke antall retter, men flere enn antall bilder.
God lørdag fra bollebua. Avreise til LPA via OSL. Greit å kunne dra med et tidligere fly da opprinnelig avgang har blitt forsinket ser jeg nå. Blir spennende å se hvordan SAS håndterer 3-enheter policyen i plus. Ser at over halve flyet er plus. Kan tenke meg det blir noen reaksjoner hvis de håndhever dette hardt. Diamant i GO er vel teknisk sett fritatt (?)
God morgen fra Oslo vest. I dag er det den store kinodagen med halv pris på alle billetter. En bonusnisse har selvfølgelig utnyttet dette gjennom viatrumf med ytterligere 20 kroner fratrekk per gavekort a 150,- Ha en strålende lørdag alle IF-ere
Morn fra godstolen. Ingen planer i dag, helt herlig. Får se om jeg gidder noe i løpet av dagen. Det har kommer litt snø, det blåser litt, begynner å føles som ekte vinter nå Ha en herlig lørdag!
God morgen fra Bologna. Ny flyplass i går, nytt land i dag. Skal snart hente ut en liten Fiat og kjøre til San Marino. Håper det ikke snør på veien. Ha en fin en!
God morgon frå Aust-Finnmark! Sola skin og temperaturen er tosifra (på den negative sida av frysepunktet). Sofaen er okkupert av ein husky (husku???) som nok må få frisk luft om ikkje lenge... Ha ein brillefin dag, folkens! Varangerfjorden i går
God Hodepinefri lørdags morgen ønskes til @geddi, folket på vei til hodepine i HEL og @TravelManBiz som kan jobbe seg på en hodepine i FCT. Godt noen er ute og flyr. Selv skal jeg jobbe med hodepinen i 50 års dag i dag.
Tok en tur til utlandet i dag, nærmere bestemt San Marino. Fikk ikke en Fiat, men en VW jeg aldri hadde hørt om før. VW Taigo? Den gjorde nytten, og vi fikk sett borg på toppen av fjell. Topp stemning!
God ettermiddag / kveld fra Larvik! Har vært litt borte fra IF i det siste. Har fått påvist (en) prolaps (til) som klemmer på den ene nerven i høyre ben. Kan kun sitte og ligge (i en posisjon) og gå i max 5-10 minutter. Burde vel egentlig tilsi mer tid på IF, men jobben krever sitt .. Fikk uansett booket tur til Vietnam neste høst med kona. Det blir bra! Gleder oss til å komme tilbake, denne gang til Da Nang og noen dager i Kambodsja Ha en flott lørdagskveld, alle sammen!
God lørdagskveld fra hovedstaden. En grå, men tørr dag her i dag og det var godt etter gårsdagens drittvær med øsende regn hele dagen. Dagen har blitt tilbrakt brukt på å arrangere fotballkamp, det endte med poengdeling, så ok resultat, men skulle tatt seieren hvis ikke motstander fikk en svært billig straffe rett før slutt... Jaja, fikk i hvert fall sett litt video fra en seier av laget man følger på andre siden av Nordsjøen, så med 1 seier og 1 uavgjort ble det alt i alt en grei dag resultatmessig. Etter å ha tilbrakt store deler av dagen utendørs er det fint komme hjem i sofaen nå! Nyt kvelden folkens