God kveld fra Hanens by Når jeg var ung tenåring startet jeg med fondsparing og døpte kontoen til min vei til Key West. Det var før jeg hadde besøkt byen. 7 besøk senere, har jeg fortsatt samme fondskonto som det spares flittig til drømmen om pensjonisttilværelsen i paradis. Livet er ekstra herlig i denne byen
God søndag! Fortsatt lørdag her, men kjører dog litt mer vågal stil her på vestsiden; LA Gun Club Mye morro og det var lett blanding av folk. Typisk lørdags aktivitet her i LA Trygt tilbake så runder vi av kvelden med UFC298 på TV. Jaja sånn er det å reise med ungdommen
God formiddag fra Bangkok. Endelig fått liv i tenåringen og vi har fått sen utsjekk på ett av rommene så da blir det slaffing ved bassenget en times tid. Livet er bedre i shorts!
God søndag fra Haugesund! Blir nok en 4-5 timers økt på sykkelrullen for meg til frokost mens jeg ser fra til Kypros tur om 2 uker! Nyt resten av helgen folkens!
God søndag morgen fra CPH! Etter litt vandring i sentrum og en god natts søvn er det straks på tide å bevege seg til frokost. Været her nede er greit nok, vi ser frem til noen timer i flyet vestover!
God morgen fra Oslo her laver snøen ned. Ikke akkurat det jeg ønsket å se når jeg våknet, skal om litt bevege oss opp mot OSL for SK til JFK via CPH, håper ikke på gjentakelse av siste reise med kanselleringer, forsinkelser ombookinger og alt. Litt for spennende å reise på vinteren akkurat nå synes jeg
Å reise fra Norge på denne tiden kan fort medføre stress og høyt blodtrykk ... det er en del av det å bo her i steinrøysen ... alltid greit når det ordner seg til slutt.
God formiddag fra LHR. Her er det tid for å starte hjemreisen mot OSL. Flyr naturligvis den beste og mest poenggivende ruten via HEL så man beholder BA gullkortet enda et år Finnair byr på A350 og god plass på turen nordover, blir litt overgang fra dette til Embraer på siste flight i dag om noen timer Får nyte stort fly når man kan Nyt søndagen folkens
God formiddag fra Porsgrunn. Tidlig hjemreise fra Farris bad. Fruen fikk i seg no virus? Og har flydd opp og ned i hele natt. Droppa morgenbad osv, og kjørte rett hjem til sofaen. Kommer sterkere tilbake
God formiddag ifra Skjervøy Ikke mye å rapportere enn at det er T5 til avreise mot Oslo med SK4431. men i går var jeg på tur! Riktignok ikke med fly, men med min Audi A2 2004 modell så kjørte jeg og en kollega til Kilpisjärvi i Finland eller på godt norsk: Kilpis. 2t 37min en vei, spiste Rudolf og handlet litt. f.eks, så kostet 1kg med kjøttdeig ca. 116nok. Men var fin tur, sendte postkort og var ved grensesteinen. Helgen om 3 uker får jeg besøk av en kamerat sørpå og vi skal leke polfarere å gå på truger inn til Treriksrøysa fra Kilpis. Mulig vi overnatter på hytte der inne, men jeg gleder meg til tur og det blir muligens et reisebrev når den tid kommer. et jeg faktisk skal bli ferdig med hehe. Men her er noen bilder fra turen i går: Ønsker alle her inne en fin søndag!
Heisann søndag! Slapp-av-dag med fyr på peisen. Planlegger litt "vinterferie" for oss uten vinterferie, mens snøen laver ned utenfor. Men det kunne jo alltids vært verre, det regner iallfall ikke. Håper alle koser seg på denne søndagen!