Hei fra Trondheim Det regner og er kaldt-helt klart høstvær. Ser ut som hytta i helga for snekring av terrasse. Forhåpentligvis blir jeg(nesten) ferdig - 30 kvm ekstra boltreplass 7 dager til neste flytur !! Ha en fortreffelig torsdag PS : En ledig plass fortsatt : https://insideflyer.no/forums/threa...itte-kik-matgilde-20-10-bli-med-da-vel.11557/
Etter å ha vært grounded i nesten 2 mnd går turen i dag fra OSL til EWR, ingen CU denne gangen, så satser på bedre lykke på hjemturen god torsdag alle sammen.
God ettermiddag fra Singapore! Her er det alt for varmt i dag, så ligger i skyggen ved bassenget og slapper av! I morgen går turen videre til Kuala Lumpur, og jeg tenkte å teste OW-loungene på Changi på formiddagen!
God morgen fra hjemmekontor rett utenfor OSL. Sola skinner og det er grunn til å se lyst på ting, straks helg også. Hjem fra BUD via STO i går gikk brillefint, 28 min i STO holdt i massevis med ankomst på gate 11 og videre fra 12. Neste flight får bli i morgen, SK til BOO. PS: det nærmer seg sakte med sikkert sjampis i HKG, alle hjerter gleder seg.
God morgen fra hovedstaden hvor man i dag sitter innesperret på et "kontor" ute hos en kunde. Sola skinner fortsatt og det er snart helg! Ingen flytur før om 6 uker
God formiddag fra Sandefjord Her er været helt ok Bittelitt småkjølig, men det blir nok bedre. Ingen store planer for idag og min neste flytur er om 3 dager Edit: Min søster og min mor som skal til Paris neste månede (de har bestilt tur) vil ha med meg. Så da blir det kanskje enda en flytur snart
11 grader. Sikkert minst 1000mm nedbør. Det er vått, det er trist. Det er like trøstesløst høsttrist som sist høst. Men så fins det heldigvis gode minner: 13.sep 2016, Zürich. InsideFlyer strategimøte i baren på Park Inn Zürich Airport.
Eventyrloungen her. Gadd ikke stoppe innom SAS sin lounge en gang. SK935 og sete 6H neste. Ha en flott dag
Godt valg! Var innom der på lørdag og grunnet ombygningen var det relativt skralt for å si det mildt!
God dag fra et fly et sted. Dagens lille utfordring. Jeg har boarding card med seterad 13. Det er både rad 12 og 14 på flyet, 13 er ikke her.. Jeg tenker dette løser seg fint ved at vi tar rad 14 og de siste par radene hopper bakover. Kaos sprer seg.. Flyverten er ikke enig i min pragmatiske løsning på situasjonen. Bak meg sitter en unge på fanget og drar meg i skjorta, de som skal ha rad 14 skjønner fort at dette kan bli en lang tur og melder seg raskt til å sitte et annet sted... Håpløst at kartet og flyet ikke stemmer overens, flyet er innleid, men har gått i ca 2uker for SAS nå... Bare denne og to flyturer til i dag. Og dagens kupp! Chivas Royal Salute til 363pln! Wow... Ha en fin dag.
God formiddag? Fy søren for et vær i Bergen. Øser ned i heftige byger. I dag var jeg inne til mitt første jobbintervju som rådgiver innkjøp hos Sykehusinnkjøp. Følte det gikk bra men fikk litt hjernteppe på spørsmål som "hvordan vil du styre folk i et prosjekt" og "hvordan vil du formidle info til de som har mer erfaring og eldre". Litt tricky spørsmål. Men får se. Var førstegangsintervju.