God fredag fra havgapet! I dag ble det en tur til fiskeværet Sula i Frøya kommune, ytterst på kysten av Trøndelag. Her bodde det på det meste 500 mennesker, men i dag er det 50 fastboende. Puben tar Amex! Sula fyr God helg, folkens!
Og vaksinekoordinatoren min kommune fortalte meg at jeg mest sannsynlig får min første vaksinedose 5. eller 12. august.
Øyane utanfor Frøya er fascinerande; nesten ingen folk, men pubar over alt. Det må stå dårlig til med heimebrenninga
Eller så er heimertutdelinga organisert via pubane. Lovas lange arm strekk seg neppe så langt uti havgapet, så når turistane har tatt siste båt i land, då kjem nok heimerten på bordet. 96 % sikkert
Kort update. Før vi etterhvert kan komme videre i reisebrevtråden nå som turen er over Nær 4t forsinket fra DOH da AC streiket, og det ble aircraft change. På OSL tok det ca 90 min fra touchdown til shuttle til Dalen parkering. Preschoolern fikk ta antigentesten som selvtest og kalte lillebror feiging som ikke ville. Anyway all good hjemme i egne senger. Teste oss ut av karantenefengselet på mandag. Bra vi reiste i shorts og flipflops hele veien fra IC MLE. Ble ikke det helt store kuldesjokket ved hjemkomst!