Håp om familietur til Thailand? (2 CT og nok poeng)

Tråd i 'Bonushjelp' startet av Anton80, 20. jan 2018.

1. Anton80

Anton80 Senior Medlem

Likes mottatt:
    514
    Bonuspoeng:
    93
    Mulig det er omtalt før. Men hvordan er mulighetene for reise til Thailand for 2 voksne og 2 barn med bonusreise? (2x CT)

Hvor mange bonus billetter legger Thai ut i Biz? Hvor lenge før osv(First er vell bare å glemme)

Tar gjerne imot andre tips også. Rettet mot familietur til billig reisemål sol og strender

Enkleste vei er jo avreise fra OSL -BKK, men ikke noe must.

2. Ronnyb

Ronnyb EBG

Likes mottatt:
    39
    Bonuspoeng:
    18
    Det skal være gode muligheter for det. Jeg har slitt med å finne direkte ruter osl-bkk-osl, men om du kan resie om feks SIN, TPE, HKG osv så er det ofte 4 ledige plasser i biz.

rookietrader and Anton80 like this.
  3. rookietrader

rookietrader Aktivt Medlem

Likes mottatt:
    1,087
    Bonuspoeng:
    93
    Har ikke noe svar å komme med her, men veldig interessert i å vite om hvilke erfaringer de erfarne traverne har på området. Hvilke muligheter har man i verden med 2 CT og "rikelig" med poeng? (Lurer på akkurat det samme som trådstarter) :)

4. Are

Are EBD - Eurobonusekspert? Moderator

Likes mottatt:
    19,674
    Bonuspoeng:
    293
    Har sett mye til Sør-Amerika med Avianca.
    SAS er faktisk ikke så gærnt på noen ruter på riktig tidspunkt..

Ronnyb liker dette
  5. Anton80

Anton80 Senior Medlem

Likes mottatt:
    514
    Bonuspoeng:
    93
    Miami er mest fristende med SAS(I dette tilfellet). Der har jeg ikke sett mange muligheter for 4 i biz

6. Are

Are EBD - Eurobonusekspert? Moderator

Likes mottatt:
    19,674
    Bonuspoeng:
    293
    Miami er vel kanskje den vanskeligste destinasjonen å finne SAS C til, så det tror jeg ikke går..

7. ValdresBjarne

ValdresBjarne Om eg går på jakt? Ja, bonusjakt

Likes mottatt:
    9,368
    Bonuspoeng:
    183
    Eg driv å leiter etter 4 på CT i C til Australia, og min erfaring frå United sine søk er at det kun ligg to billetter ute på kvar avgang til Thai. Usikker på om det blir lagt ut fleire etter at ein har bestilt 2 eller seinare, men om ein kan splitte opp og nokon kjøre frå CPH og nokon frå OSL eller FRA så bør det gå bra. Elles trur eg onsdagsavgangen til SQ frå IST er mogleg, då til SIN.

Del denne siden