Er ikke langt unna, men mulig neste tur blir med hele familien om overhode kvalifiserer seg til platinum.
ANA var bra det, fikk minst ti kluter på turen, så om SAS skylder på klut mangel i markedet kan det skylles at ANA har kjøpt opp det de kommer over av kluter, for man kan ikke servere en rett uten minst en varm klut.
Bibimbap (비빔밥) heter det du har spist der. Risen skal blandes med grønnsakene, ha i litt rød pepper paste (고추장) og sesamolje (참기름) og bland alt godt sammen. Stekt egg på toppen er også vanlig. Typisk koreansk rett......yammy Kom over denne tråden først nå...Kjekt å følge dere på tur!
Takk for rapporten! Vil definitivt vurdere ei liknande rute til OL i Sør-Korea, dersom det fins ledig bonusseter i dei tider.
Jeg kjørte akkurat en runde i LH F sammen med guttungen på 1 1\2 år, til tross for en smule skepsis fra moren gikk det også strålende Var vel sikkert dere jeg så i FCT i FRA Fredag morgen...
Ja stemmer nok det Guttungen sa dere var norske , du hadde en gipset arm om jeg husker rett. Vurderte om skulle hilse på dere og slå av en prat, men tenkte at vi ikke kunne Forstyrre de som betaler i dyre dommer for å reise i F.
Det er jo akkurat derfor alle skal ha IF-tag på kofferten sin når de reiser, slik at man alltid vet om det er en sinnsslidende med samme diagnose på tur. Eksempel med UA F sete:
Helt enig. Burde vert påkrevd av alle forum medlemmer. Sikkert greit og implementere det i terms & condition når en blir medlem Her fra Widerøe "business" klasse som det så fint heter eller står på kvitteringen
Ja i teorien, men som det oftest er når man bestiller seter på LH F rett før avreise så er det normalt mye ledig. Satset på dette her også, og det var kun 1 annen i tillegg til oss både på tur og retur så vi hadde nok seter og velge mellom
4 turer i FCT, så begynner og bli godt vant Kan ikke si jeg har betalt mye, kostet 60K poeng i kombi med ekstra CT som jeg fikk "gratis" Ref: https://insideflyer.no/forums/threads/ekstra-ct-på-amex-platinum.1754/#post-96466 Hadde ett lite uhell på jobb med en brekt\operert skulder ja, så bruker fatle innimellom.. (Spesielt på flyplasser for og få litt hjelp)