Guten Morgen von Mannheim!

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av Kristian, 10. des 2017.

1. Kristian

Kristian 'Bittelitt' bonussamledilla

Likes mottatt:
    42,233
    Bonuspoeng:
    293
    Japp, men har fått hotell, middag, frukost og frakt frå og til hotellet på LHs rekning. Rett rundt hjørnet ligg det ein julemarknad og det kjem alltids ein ny arbeidsdag :)

Travellingalf and Supersergei like this.
  2. Kristian

Kristian 'Bittelitt' bonussamledilla

Likes mottatt:
    42,233
    Bonuspoeng:
    293
    Hehe, ikkje utenkeleg. Det gjeld sikkert i fleire samanhengar enn eg er klar over :rolleyes:

braathens safe liker dette
  3. Brunello

Brunello A heart's a heavy burden

Likes mottatt:
    1,331
    Bonuspoeng:
    93
    Flaffetavler er undervurdert av mange. Akkurat som lukten av flyplass.

Eddie47 and Kristian like this.
  4. Earl

Earl Veteran

Likes mottatt:
    9,065
    Bonuspoeng:
    183
    God kveld fra Oslo. En behagelig søndag som har vært brukt til trening, gåtur i solen også litt støvsuging, vasking og rydding her hjemme før ettermiddagen ble brukt til å se på fotball fra England.
    I morgen er det atter en arbeidsdag, og kalenderen viser ingen møter for morgendagen så da skal det være god tid til å få unnagjort en del oppgaver som har ligget og ventet en stund og det er jo også bra!

Nyt søndagskvelden folkens :)

Kristian liker dette
  5. Satyv

Satyv Senior Medlem

Likes mottatt:
    1,314
    Bonuspoeng:
    93
    God kveld fra LHR, venter på Eva sin rute til Taipei. Tilbringer ventetiden i Silverkris loungen til Singapore. Veldig bra lounge! God mat og bra utvalg av både vått og tørt. Gode drinker også! En Pina Colada nå. :)

Attached Files:

6. Darkcho

Darkcho Veteran

Likes mottatt:
    3,421
    Bonuspoeng:
    113
    God tur @Satyv, tok den ruten i februar, men hoppet av i Bangkok. EVA er topp :)

7. Upsaker

Upsaker Fastboende

Likes mottatt:
    24,291
    Bonuspoeng:
    293
    God kveld fra Oslo. Fikk en melding fra bror om at flyet av kansellert hjem fra Amsterdam i ettermiddag. Ble glad da jeg fikk høre at de fikk nytt fly hjem i morgen med LOT og kunne bo på hvilket hotell de ville. Står bra til med bolaget om dagen :)

Kristian liker dette
  8. Beate

Beate Nytt Medlem

Likes mottatt:
    111
    Bonuspoeng:
    33
    God kveld/natt fra Thon på Gardemoen. Skulle fly til Düsseldorf i ettermiddag (skulle egentlig fly fredag men der ble flyet fra Bodø til Oslo kansellert, og da kom jeg meg ikke videre til Düsseldorf så da ble det ombooking til i dag) og hadde akkurat rigga meg inn på gull-loungen, hentet litt mat og et glass cava som skulle nytes før flyging. Rakk ikke ta en slurk en gang før det tikket inn melding om kansellert fly, igjen..:( så da var det bare å stille seg i bagasjekø, shuttlebuss-kø og hotellrom-kø og være klar for ny flyvning i morgen klokken 09.

Nå håper jeg bare at værgudene er på min/alles side i morgen! Ha en god natt videre:)

RoadKing and Kristian like this.

Del denne siden