God morgen godtfolk. Spennende hjemreise fra LHR i dag. Etter omgjørelse fra Ryanair til SK på utreisen fra OSL blir det å prøve Brussels Airlines i dag. Hjemreise er vel ikke helt presist selv om det føles som en lang reise i ett. Turen går LHR-BRU-KGL-EBB(uten å gå av flyet)-BRU-FRA-OSL og er forhåpentligvis hjemme til fredagstacoen. Visum til Rwanda lot seg ordne i en fei så forhåpentligvis er immigrasjonen fort unnagjort når jeg omsider lander i Kigali i kveld. Det ble en veldig kort natt i London så max med soving står på programmet BRU-KGL. Fikk valgt extra wide sete på 1A, aldri flydd Brussels longhaul før så litt spent på den men mest spent på Rwanda så klart. Vikinglykke til alle!
God morgen! Ikke like tidlig som han over her, men jeg var greit trøtt i trynet da vekkerklokken gikk på kl 06. Dagen er full av møter, og et par av dem må jeg også forberede meg litt ekstra til. Så her er det bare å brette opp ermene! Ha en fin en!
God lillelørdagsmorgen! Dagens viktigste gjerning er unnagjort: fant meg et hotell til en vårtur til Hamburg. Da er det på tide å gjøre seg klar til dagens jobbmessige dont, som blant annet inneholder voksenopplæring av enda en ny sjef. Innimellom blir jeg usikker på hvorfor vi engang prøver, siden slike altfor ofte, etter sin egen oppfatning, er velsignet med gudegitte evner og derfor slipper å bry seg med fakta. Rant over. Vel, godt å se frem til at man om en måneds tid sitter i adskillig varmere strøk, med øl i glasset og solbriller på nesen. Ha en flott dag!
God morgen fra Oslo. Alarmen ringte for hele tre timer siden, så har vært i gang en liten stund. Dunket inn mesteparten av sommerferiebestillinger i går og mandag, så nå har vi booket en haug med flotte agriturismo-hotell i Italia i fjellene, på Elba og Piemonte, og er dønn klare for å kjøre 500 mil med en knøttliten bybil igjen. Det blir stas, selv om det kanskje ikke blir verdensrekord i hvor mange vinflasker vi kan frakte med oss hjem. Ha en solid en!
God morgen fra Sølvbyen. Nydelig dag, et par blå og blå himmel. Innsjekket på rad tre til trøndernes hovedstad i morgen, enn så lenge med ledig midtsete. Forrige gang ødela Haakon opplegget. Han satte seg riktignok ikke mellom oss, men noen andre måtte flytte på seg. Ha en fin onsdag!
God morgen morgendagen blir feiring av jobbens store hjerte, som blir pensjonist så her er det matlaging og gråting om hverandre.
Vel ombord på flyet til Kigali. Crew ønsket meg velkommen ombord med beskjed om at de hadde fått beskjed fra LHR crewet om at de måtte ta godt vare på herremannen i 1A Loungen i London har jo alle sett, så ikke noen bilder derfra. Men Sabena sin lounge på T terminalen er ikke så ofte besøkt; Flighten til Brussels bytte på pappkaffe;
Høres meget bra ut. Hadde en lignende tur i fjor. I år blir det fly og ikke bil ettersom vi skal til en øygruppe nord for Sicilia (Eoliske øyer). Det blir for langt å kjøre.
God morgen fra ZRH senator v/ A gates. Grått og trist i Zurich idag så vi valgte å slappe av i loungen istedenfor å traske rundt i Zurich sine gater. Overraskende god frokost og nå rigges det til lunsj.
God lunchtid frå Florøida. Full fart på jobb i dag og. Kjekt er det, men eg skulle gjerne funne rom i kalenderen for ein flytur eller to. Det fristar med ein tur til Afrika igjen, som @Wiolenze skal på. Den rause vinkelnaren i loungen på Entebbe minnast eg med glede. Synd for W at han må sitje i flyet. Bra ølutval hadde dei og. Og non stop Premier League fotball. Berre 89 dagar att til neste flytur. Og 98 att til eg har rund dag. Fri og bevares.
God flydag fra gode gamle gullstuen på OSL. På dårlige dager har de knapt animalske proteiner i bufeeten, men idag slo de sannelig til. Herlig grisete snacks-mat her. Burde nesten vært fyllesyk. Da hadde dette passet ekstremt godt
Sabena leverte langt over forventning på BRU-KGL, både på soft og hard. Soleklart det beste C-setet jeg har hatt hos LH gruppen.