På denne flyvningen hadde @Eddie47 booket sin vanlige plass 1D og jeg hadde 1F. @RoadKing hadde 3A, og frem til 30 min før avgang hadde vi på rad en ledig midtsete. Fikk da lokket @RoadKing til å flytte seg til 1E, sånn at gjengen er samlet på en rad og vi slapp unna en fremmed i mellom oss. Ved boarding beordrer sjefen @Eddie47: du setter deg på 1E kjeeli. Ok, dritten i midten tenkte jeg! Men til min store overraskelse setter @Eddie47 seg i 1F Og @RoadKing fikk 1D av @Eddie47 pga at Roadking hører best på høyre øre. Snilt av gamle far det!
Jeg hadde DOT appen installert, men med et kort som har gått ut på dato. Det skapte litt trøbbel ift online bestilling av togbilletter. Ble med ett besøk på en Vi rakk toget og gikk 10 min til Comfort Hotel Vesterbro Hyggelig å få oppgradering Ved innsjekk så sent på kvelden. Fornøyd med rommet
Har bodd på Comfort Vesterbro nok ganger til at det kan telles på 2 hender. Har ved tidligere opphold sett en samling mennesker utenfor denne fasaden rett over gaten for hotellet. Er det ett bibliotek? Neida, en dør i veggen kan åpnes På baksiden av veggen er det en bar Vi var dessverre såpass sent ute, at vi ikke fikk bord. De har også div regler for hvem som slipper inn. Stedet heter Curfew.dk og hadde sikkert servert solide drinker. I stedet havnet vi på med live musikk og litt i glasset
Herlig å lese om denne galskapen med kaffekoppen i hånden, mimrer tilbake til flere gode milage runs. God tur videre!
Gakk gakk’er på veien til tog stasjonen. Nytt møte med automaten siden DOT appen fortsatt ikke lystrer. Hvem velger å betale 630 eller 210 DKR Når det holder med 90 DKR for 3 stk Planen var 12:22 toget men der var vi litt treige og toget forlot perrongen uten oss. Men 12:30 rakk vi, tok plass i vognen. Og her var det virkelig kjempe stille.
Siste gang man passerer disse Er det noen kjente på CPH, så er det bare å stikke innom stua i andre etasje.
De hadde litt varm mat i loungen Hyggelig at @democomputer kom innom stuen. Jeg og @RoadKing undersøkte muligheten til å flytte over til 17:30 avgangen, men den var allerede utsolgt. Da var det bare å ta til takke med opprinnelig flyvning kl 14:50.
Opprinnelig plass 2D med en broiler av en kar fra Færøyene på 2E. Hyggelig fyr som hadde vært hjemme for å feire 60 års dagen. Ved boarding complete ble det no show på 1AB Ser på bilde over at jeg allerede har forlatt 2D, og ikke fikk registrert meg inn på 1A Spurte flyvertinnen om det gikk greit å flytte seg. Så da blir det ledig midtsete på meg @Eddie47 sier at jeg glemte jakken min i loungen, er det noen her inne som skal fly BGO-OSL neste uke som kan ta den med. Tipper egentlig at Posten gir best resultat på den fronten, men det er jo lov å tro på mannskapet her inne på IF
Kom oss etter hvert ut på rullebanen Jeg sitter jo sjeldent ved vinduet, så greit å knipse i vei. I og med at jeg kom i snakk med 1C, glemte jeg og ta bilde av servering. Men fikk utdelt dette (bilde tatt på flybussen) + 2 hvitvin og sandwich. 1C var en trivelig herremann på 79 år fra New Hampshire (bestefar fra Litauen) Og jaggu har han bjørn på besøk i hagen hjemme Fikk også tips om noen bryggerier i distriktet hans 1C var litt reservert i å fortelle at han kom fra USA, han var rett og slett flau over sin egen President. Flyturen gikk utrolig fort i hyggelig passiar med 1C. Etter landing tok jeg over litt drikkevarer fra @RoadKing, sånn at han holdt seg innenfor kvoten. Jeg har jo reist med både @Eddie47 og @RoadKing før, og de er noen utrolig fine mennesker! Tusen takk for hyggelig følge på turen gutter