De fleste av oss her på forumet har jo fartstid med gullstua, hva enten det er på OSL, ARN eller CPH. Noen har såvidt kommet i gang, kanskje ikke fått oppleve det. Jeg tenkte at for et forum som vårt, så ville det vel være naturlig å ta en gravøl tur? Det burde f.eks være mulig å få til en OSL/KRS/SVG/BGO/TRD/TOS - ARN - CPH og retur hvor vi legger inn passe med tid på ARN til å utnytte fasilitene og en grande finale i CPH før man setter nesa hjem? Blir det mange nok med EBP/EBD/EBG så kan man jo også ta med EBS/EBB/statusløs på en slik tur. Ser for meg at lørdag 27 september vil passe bra.
Du verden .. Det er da alltid en grunn til å fly litt sammen med likesinnede Hvis ikke det er en grunn så må man finne på en
Hmm, dette virker interessant. Kanskje jeg også kan ta det som en MR i stedet for å ta en meningsløs tur til GDN Eneste aberet er at det er ikke optimalt å reise fra HAU på lørdager, så må se litt på logistikken ift det. Kanskje dra til OSL på fredag og bruke opp de få strawberry poengene jeg har igjen
Kjempefan av idéen. Sjekket litt og mye dyre billetter, skal se om jeg noe kan trikses med kreative bookinger og stygg oppsplitting. Kan være jeg hiver meg på i ARN, men tar den etappen dagen før. Passer fint med F&F-tilbud også, det her.
Gull. Hold meg gjerne i loopen med flyforslag, lenge siden sist tur som dette og det frister til gjentakelse.