Nytt i goodiebagen: https://diamond.flysas.com/benefit/skal-sendes-med-varebrev-senz-storm-umbrella--black/ Eg bestilte den, og er spent på å ta den med til Alcatraz! (Edit: Eg bestilte den, og fekk den i løpet av ei veke!)
Hvordan er det med toll på disse goodiebaggene? Jeg mener jeg husker noe diskusjon om at verdien var for høy på enkelte ting?
Har det skjedd? Det sto merka som gave, og var sendt frå Danmark. Det var ingen speditør som stod på bestillinga, og har ikkje opplevd det på private sendinger som har kommet via posten før.
Når SAS begynte med dette, hadde de ikke tenkt det helt gjennom, og folk fikk toll. men det skal være ordnet opp i nå.
Jeg gikk også for denne Senz° Storm Umbrella gaven. Av alle de andre valgene, var det denne som fristet mest. Litt usikker på hva Quintessentially Lifestyle concierge service egentlig gir meg som nesten aldri benytter meg av slike tjenester i utgangspunktet. Men det har jo regnet mye i Tigerstaden denne vinteren, så paraplyen får nok kjørt seg!