Hei fra godstolen.
Om bare SAS hadde like bra kundeservice som Nordic choice...
De som husker meldingen fra tirsdag da je kunne rapportere at SAS la på da jeg prøvde å finne nye datoer for flighten de hadde kansellert har fått en oppfølging i dag. Ringte på nytt, en veldig påståelig svensk kundebehandler som mente at jeg bare måtte avbestille og bestille på nytt. Det ville jeg ikke gå med på og gjorde oppmerksom på at jeg har krav på ombestilling og at jeg vi at han gjør det. "vent litt + ventemusikk", virker som han fikk et klarsignal. Han virket utrolig irritert at han måtte hjelpe meg på måten jeg ville at han skulle hjelpe, men det ble splitting av reisefølget (kun 2 av 3 kan reise på den nye datoen) og nye billetter på tidspunkt som vi selv ønsker. Det ble altså bra til slutt, delvis i det minste, siden billettene er endret men ikke helt ferdigstilt enda. Det forventer jeg skjer fort nok.
Når det gjelder NCC, så var det en avbestilling på poeng etter kundeservice stengetid, gjennom resepsjonen samt en dobbeltbooking en annen plass samme dag som bare ble trukket en gang. Alt var bare "ja, OK, fint, nå er det fikset, ha en fin dag".
Håper dere får en fin dag også

Vis alt...