God torsdag!

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av Are, 20. juli 2023.

1. Tore

Tore Milehunter Offisiell Representant Admin

Likes mottatt:
    115,777
    Bonuspoeng:
    350
    God ettermiddag fra gullstua på OSL.
    Atter en tur til «hytta» i Spania:)

Passe fullt her nå, men bagdrop og fasttrack var unnagjort på 5 min. Sånt liker man.
    Rimelig fullt fly til ALC, så drømmen om ledig midtsete kan nok ryke….

EndreD, Calling, Kristian and 5 others like this.
  2. Kaffen

Kaffen Globetrotter

Likes mottatt:
    6,242
    Bonuspoeng:
    183
    Skyene henger tungt over Jotunheimen nå, så det blir å spille sjakk på hytta i dag :)

IMG_20230630_163620.jpg

EndreD, Berlioz, Spielhaug and 6 others like this.
  3. FlamtheAvGeek

FlamtheAvGeek Medlem

Likes mottatt:
    520
    Bonuspoeng:
    93
    Muligens vi var der (edit: loungen) samtidig, var en der som lignet på en som var på IC Hong Kong i 2019 :p :)

God kveld fra Austrian Senator Lounge non-schengen (VIE)! Sist gang jeg fløy med OS er mange mange år siden, i dag tar jeg et comeback med to flyvninger og en seig 5t mellomlanding før ferden går videre sørover i Europa.

Tore, EndreD, Calling and 1 other person like this.
  4. Are

Are EBD - Eurobonusekspert? Moderator

Likes mottatt:
    19,674
    Bonuspoeng:
    293
    Tror de fleste cruice har omtrent samme innhold.
    Lunch på veien ut, grottetur når man kommer frem, derfra til en annen øy, mulighet for å ligge på stranda eller en liten topptur opp 400 trappetrinn.
    De som går fort kan rekke begge deler, går vel opp på rundt 10 minutter med ok tempo.
    Deretter en natt i båten og ut med kano eller lokal robåt dag 2.

Vi brukte et selskap som heter Syrena Cruices, det var en relativt liten båt med plass til 36 passasjerer.

Det som er litt synd er at det er utpreget masseturisme i området, båtene kjører praktisk talt i kø innover i bukta og alt er veldig standardisert, føler forøvrig dette er slik alle attraksjonene vi så i Vietnam var.

Vi hadde lugar med en liten balkong, veldig greit å ha et sted å sitte og nyte kvelden. Eneste kaviat var at flere av de nærliggende andre båtene kjørte karaoke i fyll fyr på det somci beste tilfelle kan kategoriseres som noe avvikende fra den originale artistens uttrykk...

Men alt i alt en fin tur.
    Merk dog at "2 days, 1 night" i praksis betyr 23 timer på sjøen så båten rekker ut med neste gruppe før 12..

Det er noen ruter som visstnok kjører forbi disse floating villages, men det var jeg ikke klar over på forhånd. Mulig man får like mye verdi ut av det om man finner en privat løsning istedenfor disse cruisene, men om reiser alene og synes det er greit med muligheten til å møte noen andre på et relativt intimt opplegg så vil jeg si dette passet utmerket.

holmen and EndreD like this.
  5. ccurrahee

ccurrahee Ikke helt statusløs da……

Likes mottatt:
    38,770
    Bonuspoeng:
    293
    Denne kan vel gå inn i Vietnam tråden også

6. Are

Are EBD - Eurobonusekspert? Moderator

Likes mottatt:
    19,674
    Bonuspoeng:
    293
    Kan skrive en ny post der, har flere innspill på Vietnam :)
    Kanskje til og med reisebrev om jeg får ut fingeren.. Har vel 4-5 halvveis ferdige brev allerede.....

EndreD and holmen like this.

Del denne siden