Go'dagen (tar du referansen?) fra det som må vere Noregs finaste by, reint objektivt sett. Kom no ikkje med obskurt forvirra(nde) fakta frå Costa del Sol, Gokk og andre delar av kongeriket! Vel, nok stiftstadspatriotisme. På fly- og bonusfronten er det tørke... Snart må vi då få fly meir? Det handlar jo om å støtte kritisk infrastruktur?
Hage, vann, silo og øy(?) på andre siden. Kunne like gjerne vært Sandviken i retning Askøy. Ikkje akkurat overbevisende for å underbygge en obskur påstand om at bartebyen er Noregs finaste by.
God formiddag fra Trondheim - Norges fineste by !! Sol fra blå himmel, varmt og deilig. Synd man er på jobb inne...... TTT skal besøkes og tror jammen ta jeg tar en tur i marka idag. Ha en trivelig torsdag
Apropos fly. Godt jeg ble nedgradert fra sølv i BAEC (ekvivalent av gull i SAS) til bronse rett før dette.
God torsdag fra et sommervarmt Oslo! Temperaturen på hjemmekontoret nærmer seg tretti, alle vinduer åpne, og "koser" meg i lyden av naboens håndverkere som står og kutter fliser utendørs, savner kontoret mer og mer....
Hun hilser tilbake og sier Takk for det! Nå fikk vi unnagjort alle flyvningene før kl 11, så akkurat mangel på vin gjorde ingenting. Men litt polarruller, snacks og annet drikke var savnet. Det skal nok bli noen glass med bobler i kveld
God torsdag ettermiddag. Endelig ferdig med jobb og slåtten. @Stuttfeiten her ser du plena jeg sliter med. Noen vil kanskje kalle det tomter til og med, kommunen kaller det LNF så da må jeg vedlikeholde farmen min.
God kveld fra hovedstaden. På litt kort varsel dukket det opp en jobbreise nordover i morgen, men siden det går såpass lite fly for tiden så kommer man seg ikke hjem igjen i morgen så da blir det en 2-dagers tur gitt, men skal vel ikke klage på det når det er meldt fint vær og midtnattsolen er på plass nordpå Nå tilbringes kvelden foran tven, NRK sender live sport fra Bislett. Føles som altfor lenge siden sist det var live sportsending nå. Nyt kvelden folkens