God torsdag morgen

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av Eddie47, 29. nov 2018.

  1. Upsaker

    Upsaker Fastboende

    Innlegg:
    8,461
    Likes mottatt:
    24,416
    Bonuspoeng:
    293
    Du får begynne å lese det folk skriver istedenfor.
     
    Eddie47 and mathiasfe like this.
  2. flying_all

    flying_all Finnair Platinum + EBD / EBG lifetime

    Innlegg:
    3,191
    Likes mottatt:
    7,013
    Bonuspoeng:
    183
    Leser jeg.

    Men mitt aller første spm var ikke rettet mot at man får oppgradert for 500 poeng. Skrev jeg det? Det var et vennlig spm hvorfor folk oppgraderer i det hele tatt, med normal pris/poeng når man uansett har fordelene.

    Er det bug og man får det til 500 poeng. Seff, ja takk og alt det der.

    «650 poeng mer står fortsatt ikke i stil med en oppgradering som koster noen tusen poeng spør du meg. »

    Jezez... les selv.
     
  3. Jorge

    Jorge Fastboende

    Innlegg:
    6,273
    Likes mottatt:
    9,173
    Bonuspoeng:
    293
    Det virker litt som at i din verden så har alle diamantkort som reises inn på en to tre på arbeidsgivers regning :D Mulig du ikke har fått det med deg, men man har ikke de samme fordelene med kun gullkort. ;)

    Enig i at 5000 poeng ikke er verdt det med mindre man har flere poeng enn man får brukt, men man kan jo oppgradere for kontanter også. Og hvis man uansett har lyst på en Mikkeller eller to og kanskje en rødvin på en litt lenger flyreise....
     
  4. flying_all

    flying_all Finnair Platinum + EBD / EBG lifetime

    Innlegg:
    3,191
    Likes mottatt:
    7,013
    Bonuspoeng:
    183
    I den verden vi går mot nå så trenger man knapt fly for å få diamantkort. Melde seg inn i 2-3 kredittkort så er man godt på vei. Så du tar ikke helt feil der likevel ;):)
     
  5. Eddie47

    Eddie47 1D

    Innlegg:
    16,667
    Likes mottatt:
    888,004
    Bonuspoeng:
    293
    upload_2018-11-30_18-46-57.png
     
    anders82 liker dette
  6. Eddie47

    Eddie47 1D

    Innlegg:
    16,667
    Likes mottatt:
    888,004
    Bonuspoeng:
    293
    Jeg er EBD og da ble dette boosted til 800 poeng ... synes det var en grei deal
    Kjøpe 650 for 500 ...
    Det triste er at jeg "ramler" ned til gull neste år og det er utrolig leit .... men på den annen side så trenger jeg hverken å fly eller ha kredittkort for å ha gull til de putter meg i kassen og svir meg av ....
    Sånn er livet ... diamant tar slutt en dag ... men tenker å bruke gullkortet aktivt de neste 25 årene ..
     
    SayWhat, paron, jgroneng and 4 others like this.
  7. Are

    Are EBD - Eurobonusekspert? Moderator

    Innlegg:
    13,376
    Likes mottatt:
    19,674
    Bonuspoeng:
    293
    Så kan du jo spørre deg om Eurobonus lever i beste velgående om 25 år..
    Kommer Lufthansa til å gi oss evig-senator om vi har evig-gull.... ?
     
    SayWhat, Eddie47 and holmen like this.
  8. RoadKing

    RoadKing Helt hekta

    Innlegg:
    16,924
    Likes mottatt:
    35,102
    Bonuspoeng:
    293
    Du er overbevist om at SAS blir kjøpt av Lufthansa til slutt?
     
    Are and Eddie47 like this.
  9. Eddie47

    Eddie47 1D

    Innlegg:
    16,667
    Likes mottatt:
    888,004
    Bonuspoeng:
    293
    Uansett skal jeg nyte det så lenge det er mulig ...jeg har definitivt ikke tenkt å bekymre meg om de skjærene i sjøen som muligens kan komme en dag i ubestemt fremtid ...

    Den type "tenkte fremtidige problemer" har jeg mor til å ta seg av ...
    "Du kan da ikke bestille flybilletter så lenge på forhånd, man vet jo aldri hva som kan skje?????"

    Gleder kan du velge, skuffelsene kommer av seg selv.

    I alle fall er det sikkert en overgangsordning ....
     
    paron, Stuttfeiten, MadsVaHa and 2 others like this.
  10. SayWhat

    SayWhat Senior Medlem

    Innlegg:
    569
    Likes mottatt:
    1,454
    Bonuspoeng:
    93

    25år er veldig lang tid, ein kan like gjerne spørje om Lufthansa vil leve i beste velgående eller i det minste den formen dei har nå. Det blir jo færre og færre legacy selskap for kvart år som går.
     
    Are liker dette
  11. Are

    Are EBD - Eurobonusekspert? Moderator

    Innlegg:
    13,376
    Likes mottatt:
    19,674
    Bonuspoeng:
    293
    Ikke nødvendigvis, jeg bare liker å krisemaksimere litt innimellom :)
     
    RoadKing liker dette

Del denne siden