God ettermiddag frå eit kontor innerst i Førdefjorden. Valutasvingningar er brutale greier. I euro er Oslo Børs no nede på det nivået den var i april/mai 2006. Godt ein har mesteparten av sparepengane i usikra globale indeksfond. Spørst når neste flytur blir. Snapsturen til Trøndelag i fyrstemaihelga heng vel i ein ytterst tynn tråd. Det same gjer sumarens sambandsstatsferie. Velkommen heim @Eddie47!
God ettermiddag fra Romsdalen! Og velkommen hjem @Eddie47 !! Snøvær utenfor vinduet, men slipper vel å måke nå som en skal være hjemme fremover. Frøkena har fått ordnet seg eget hjemmekontor også, så nå slipper vi å sloss om plassen. Fred i heimen er viktig i slike stunder
Hadde det ikke gått fra sol til snø og regn hele tiden, kunne man tenkt på en spasertur til Julneset i kveld. Men men... Treningsvideo for hjemmebruk er populært for tiden. Vurderer å gjøre slikt. Og jeg er glad at jeg ikke ha penger som jeg har brukt på aksjer Men å kjøpe ting i Tyskland erikke et alternative for tiden :/
God dag fra Tromsø! Snør heldigvis ikke! Holder fortet på jobb og trives som introvert i disse tider!