God torsdag! - med et snev av bekymring..

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av Are, 25. juli 2019.

1. Are

Are EBD - Eurobonusekspert? Moderator

Likes mottatt:
    19,674
    Bonuspoeng:
    293
    God torsdag morgen!
    I dag er det flytid igjen, LOT denne gang.

Jeg er bie bekymret for hva ANA kaller "economy class syndrome", det er mulig det er smittsomt og antakeligvis har ikke LOT slik instruksjonsvideo som ANA for selvkurering.

IMG_20190725_061216.jpg

Vi får vel bare håpe på det beste.

Ha en kanon dag!

2. EndreD

EndreD Veteran

Likes mottatt:
    19,456
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen fra Ubud. Som ekte førstereis måtte vi naturligvis sjekke ut Bali swing.

Sjelden man ser en turistattraksjon som er så tilrettelagt for Instagram. Men moro var det lell! 20190725_104515.jpg

3. Sunnfjordingen

Sunnfjordingen Sunnfjording

Likes mottatt:
    28,939
    Bonuspoeng:
    293
    God morgon frå Sunnfjord. Her har sola kika inn glaset på kontoret, men har no teke seg ein liten kunstpause før den kjem attende. På tide med påfyll i kaffikoppen.

Berre to månadar att til periodens fyrste kvalifiserande flytur. Klarar eg sølv i år tru? Dette vert spennande å fylje med på. Berre 136 dagar att til verksemdstur til Søraustasia. Fly forsiktig folkens!

funkenstein, Avixlo, jgroneng and 4 others like this.
  4. Kristian

Kristian 'Bittelitt' bonussamledilla

Likes mottatt:
    41,421
    Bonuspoeng:
    293
    God morgon frå hytta (=hytten, @Eddie47)!

Det nærmaste eg kjem ei luftig oppleving i dag er ei kondensstripe som speglar seg i sjøen:
    20190725_082058.jpg

Utover det er det lite å melde her frå denne kanten av Trøndelag. Godt og varmt er det i alle fall :)

Ha ein nydeleg torsdag, med eller utan økonomiklassesyndrom!

5. holmen

holmen "Ung" og "lovende"

Likes mottatt:
    76,522
    Bonuspoeng:
    293
    Ferie.
    IMG_20190725_082605MVIMG_20190725_082549.jpg

I dag skal vi faktisk til utlandet! Det ser ut til å bli nok en varm dag, og det er tilnærmet vindstille. Satser på vind i håret når vi suser avgårde i snekka med toppfart på ca 8 knop. :cool:

6. jgroneng

jgroneng Fastboende

Likes mottatt:
    19,928
    Bonuspoeng:
    293
    God morgen fra Stavanger og Gladmat. Frokost inntas, og det planlegges hva som skal spises og drikkes resten av dagen. Blå himmel og varmt i dag og.

Ha en fin dag.

7. sutenai

sutenai Not throw away...

Likes mottatt:
    3,160
    Bonuspoeng:
    93
    God torsdag, om man er i eco eller snekke. Her er ei noen sommerferie i år heller, men solen slikker hjørnekontoret godt nok til at en ligger jevnt på en god sydentemperatur allikevel. Må bare leve over litt til så kommer vel høsten... bare 43 dager til neste flytur! :p

8. Avixlo

Avixlo Veteran

Likes mottatt:
    9,047
    Bonuspoeng:
    183
    God Torsdag fra Sandefjord
    Her idag ser været svært bra ut og det blir shorts idag også. Idag blir det besøk på kirkegårder for å vanne litt graver sammen med Bestefar i dette varme været også blir det å fjerne et stort tre i hagen hans. Ellers blir ser den rolig torsdag. 15 dager til jeg skal ut å fly

Ha en god Torsdag alle sammen

9. ccurrahee

ccurrahee Ikke helt statusløs da……

Likes mottatt:
    39,297
    Bonuspoeng:
    293
    God formiddag fra Oslo sitt lokale NAF kontor. Etterkontroll av bilen som er påtvunget meg for tiden er akkurat gjennomført. Vi bestod etter en tullete førstekontroll som ble alt for dyr.

Lite flyvning på programmet, men skal fortsette å vente inspennning på @Laffen og om det kommer et eneste fornuftig bilde og tekst på ny kabin hos TK i dag. Den som venter får se.

Ellers er det sol sommer og jobb:)

NAF tar Amex! noen gleder i hverdagen er det.....

Last edited: 25. juli 2019
  10. funkenstein

funkenstein Senior Medlem

Likes mottatt:
    9,947
    Bonuspoeng:
    183
    God lunch fra OSL!

Denne helgen er man klimaflyktning: reiser fra Oslo-sol og opp mot 30 grader, til skyer, regn og ned mot 20 i London. Jaja, da slipper jeg å bli solbrent... (Skal visst bli grisevarmt I London idag, så kanskje jeg blir glad for et visst skydekke i helgen)

Er forøvrig tydelig at det fremdeles er fellesferie, for her i gullstua er det nesten flere barn enn voksne.

Ha en trivelig torsdag, og husk faktor!

Avixlo, jgroneng and Kristian like this.
  11. Pingus

Pingus Senior Medlem

Likes mottatt:
    1,588
    Bonuspoeng:
    113
    God morgen fra arbeidplassen nær Oslo, her er det "workation" på siste dagen før nesen (og resten av kroppen) presser seg ned i en A320 fra SAS Ireland mot AGP i morgen; sete 12A (EMG) er et godt sted for å unngå Economy Class Syndrome (ECS).

ECS er populærbetegnelse for mikro- og makroblodpropper etter lengre flyturer i lavpitchseter, særlig nattflighter. Tidligere også kalt Ryanarism, Vuelingsmerter, Norwegianiliathis og ikke minst Thomascookmiddleseatpain.

12. Jorge

Jorge Fastboende

Likes mottatt:
    8,941
    Bonuspoeng:
    293
    God ettermiddag fra OSL. Her skal man rømme varmen og dra i bryllup på en øy utenfor Harstad. På denne øya skal det soves i telt og jeg klarte kunststykket å glemme teltet hjemme. Da jeg kom på det hadde flybussen allerede kjørt et stykke, så det var bare å gå av på neste stopp, returnere med Ruter og løpe hjemom. Jeg rakk flybussen en halvtime senere med nød og neppe, så etter en grusom start på turen kan jeg endelig slappe av med pils, pølser og store mengder vann på SAS Lounge Innland.

Jeanette, Grooo, Kristian and 2 others like this.
  13. Jorge

Jorge Fastboende

Likes mottatt:
    8,941
    Bonuspoeng:
    293
    Hva skjer med at man kan bli sjøsjuk av å gå på laminatgulvet inn mot toalettene/treningssenteret på innland fortiden forresten? Det gynger!

14. Wiolenze

Wiolenze Fastboende

Likes mottatt:
    45,328
    Bonuspoeng:
    293
    God ettermiddag fra Malta, 19ende hos Intercontinental er ikke den verste plassen å roe ned etter arbeidsdagen;

image.jpg

Av en eller grunn tror de fleste Intercontinental at jeg er vill etter frukt, noe som dessverre ikke stemmer:
    CFA99428-83AE-4FEF-B0D2-F37583A7385C.jpeg

I morgen blir det hjemreise via FRA og så der det ut for at det blir en ny tur på søndag kveld eller mandag morgen. De mer fornuftige av oss hadde vel valgt å bli over helga men det blir ikke noe miles av sånt.

Sonictravel, Upsaker, Earl and 5 others like this.
  15. Jorge

Jorge Fastboende

Likes mottatt:
    8,941
    Bonuspoeng:
    293
    Forresten.. Priority-bagasje fungerer overhodet ikke på EVE. Jeg ble ikke overraska :D

16. ccurrahee

ccurrahee Ikke helt statusløs da……

Likes mottatt:
    39,297
    Bonuspoeng:
    293
    Øver til helgen. Helt grei, denne Andre Clouet. 4D96CDBA-EB7B-4CD4-8EB9-D77DEAFDF400.jpeg

Upsaker, Earl, jgroneng and 4 others like this.
  17. Pingus

Pingus Senior Medlem

Likes mottatt:
    1,588
    Bonuspoeng:
    113
    André Junior (Det jeg kaller Silver Label/PN) leverer, han har sluppet et par interessante nye cuvéer i det siste, bl.a. årgangsversjoner som topper 1911-versjonen...

18. Misterix

Misterix Veteran

Likes mottatt:
    3,576
    Bonuspoeng:
    113
    God kveld fra hovedstaden. Føler meg litt som en grilla gris i dag men man skal vel ikke klage når sola først er kommet! @Pingus , du får rapportere om hvor mange enheter med alkohol du får gratis før du må betale i morgen da... Har pleid å reise en del til AGP, mest med SAS men byttet til LH etter at SAS fjernet FT og Lounge. Men siden FT er tilbake er jeg litt usikker på hvem jeg skal velge i fremtiden... da mest med tanke på poeng og pris men antall enheter med prosenter og Lounge spiller jo selvfølgelig også inn!

jgroneng, Avixlo and Kristian like this.
  19. indahla

indahla Flyr for lite...

Likes mottatt:
    23,080
    Bonuspoeng:
    293
    God formiddag fra Cherry Hill øst for Philadelphia. Her i USA går dagene sin vante gang med mat, bad og generell avslapping.

E595410D-1876-4676-B0EB-44806554EBE5.jpeg

jgroneng, Avixlo, Eddie47 and 2 others like this.
  20. Are

Are EBD - Eurobonusekspert? Moderator

Likes mottatt:
    19,674
    Bonuspoeng:
    293
    Har blitt mye værre i det siste, har alltid vært litt der. Men steike så det buer nå. Spørs om det ikke sveller opp etter all griseriet som blir sølt på gulvet der..

Nei ser du for deg nordlendingen som tar i mot bagasjen der?
    "Nei ka fan, prioritert meg i ræva, han derr hæstkuken skal nu bare vent som alle de andre jævlan her. Ikke fan om han skal få tro at han er verd noe mer enn de andre idotan som fær her".

(modifisert betydelig fra originalspråk til leselig og nesten leservennlig norsk)

LH C > SK PE

Faktisk
    C > PE

Enkelt og greit :)

holmen, Kristian and jgroneng like this.

Del denne siden