God morgen fra Bangkok hvor klokka akkurat har passert 07:00. Ute er det relativt kjøligt, 21°C og lett vind og dette er noe av det kaldeste jeg har opplevd her i byen. Varmt vannet som varmes opp av aircondition, var kaldt og en måtte legge inn 230v for å få grei temp i dusjen. Snart kaffe, så ut på vandring. Ha en fin torsdag
God dag fra poolen i Malaka. 28 grader og mulighet for torden. Det er ganske standard. Det blir en slapp dag. Videre i morgen tidlig.
God formiddag fra LPQ. Her skal vi reise videre med Air Asia. Dette er en flyplass som kan minne litt om regionflyplasser i Norge. Ikke magne avganger hver dag herfra. God torsdag alle
God morgen fra et litt mindre eksotisk hjemmekontor i Tigerstaden. Skulle gjerne vært på tur, men i dag er det ikke planer om forflytning mer enn maks et par kilometer tur retur. Blir dårlig med miles-opptjening av den slags... Men hey, kaffen smaker godt her også og det er veldig kort vei til godis-skapet, så det klages ikke. Ha en flott dag!
Morn fra vest! Godt plassert på kontoret med kaffe etter 2 døgn med Widerøeforsinkelser, kansellerte fly og irrops. Nå lurer jeg på når Schpenna mine kommer (egentlig cashpoints, men det hørtest mer gangsta ut å si Schpenn). Og muligens noe EB når jeg ble ombooka til SAS. Og hvor fort kommer Cashpoints på konto fra Widerøe egentlig? Mye spørsmål på morran her. Ha en undrende morgen!
God morgen fra FRA. Gikk fra hotellet 08:02, boarding 08:15. Fikk en kjapp frokost på FCT; Så bil ut;
God morgen fra BGO. Her er vi straks avgårde på dagens første flight, og det tikket akkurat inn vår første CU til Biz etter 4 år som EBD
God formiddag fra bortekontoret. Kaldt og sol her i dag. Veldig fin kjøretur til jobb på køfrie landeveier med fin utsikt over fjord og fjell. Gleder meg til litt mer varmt og sol i Barcelona om et par uker, og Florida i januar. Og California i februar(kanskje) og Vietnam i mars. Og så er det vel nesten vår og klart for varmt og sol i Norge igjen? Snart helg! Ha en fin en!
God formiddag fra Porsgrunn. Våkna akkurat etter 10t søvn, var småpjusk i går kveld, og tok to Nyquil, som ble handlet på siste Usa tur. Vidundermedisin- kvikk og fin igjen. Minus 9,6 grader ute, men har langfri og ingen presserende oppgaver. Vedfyring, kaffe og IF. Digg Ha en uthvilt dag
God formiddag fra hjemmekontoret i Oslo Innboksen er åpnet, og man har fått tatt unna litt der allerede. Kaldt er det også, måtte det bli fortgang i disse klimaendringene - slik at jeg kan få pluss 20 også i november.. Kunne vært deilig det å.. Ha en bedre dag, enten det er varmt eller kaldt der man er..
God morgen fra Johannes Brahms Platz. Nærmere bestemt Scandic Hamburg Emporio. Fikk et kjekt hjørnerom, med fullt kjøleskap til fri bruk. Nå er det tomt nok til at vi kan dra hjem. Tomme er også skyene, for det klarner dopp etter tre dager regnbyger og vind. Forøvrig er Hamburg en trivelig by for et kortbesøk. Især om man liker klassisk musikk og finner billetter til die Elbphilharmonie. Det gjorde vi og er superfornøyd. Fornøyd er vi også med vår libanesiske nabolagsrestaurant, som bl a serverte denne lammeretten med kjøtt i yoghurtsaus og ris med kanel og daddel. Ha en fin torsdag!
God føremiddag frå Florøida. Her er det kaldt, men ikkje like kaldt som heime. I dag blir det jobbsamling og julemiddag. Eg skal til og med få overnatte på hotell utan å bekymre meg for ungane. Det skal bli stas. So spørst det kor lang tid som går med til middag og kor mykje som går med til å leite etter bonusbillettar...
God formiddag fra Stavanger. Skulle egentlig ha vært på plass offshore på jobb nå, men fikk allerede i går kveld beskjed om at jeg var tatt av dagens helikopter og ny tid er først i morgen tidlig. Så da blir det en ekstra natt på mitt «andre hjem», Clarion Energy. Været i Stavanger er veldig fint i dag, men det er kaldt her også ja. Ha en strålende torsdag folkens, uavhengig av (u)ønskede endringer i reiseplaner.
God dag fra Kastrup! Her sludder det og er sur vind, så den danske hovedflyplassen er intet blivende sted. Og det passer veldig bra for her innehar man billett videre, helt til den spanske hovedstaden! Kanskje blir det reisebrev, men mulig ikke før efter ankomst hjemmets lune vugge igjen. Vi får se Ha en fin dag, gode medforumister!
Hjemreise med redusert tid for forbindelse i MUC, ble bil inn og bil ut igjen med bare 10 min på loungen;