God formiddag fra rett utenfor OSL. Har innsett nå at det ikke blir noen flights denne uken. Men tidlig oppmøte i Paris på mandag så jeg planlegger å reise på søndag, det må jo være innafor. SK og AF går for tidlig så det blir enten BA via LHR eller LH via FRA/MUC. Fly forsiktig folkens
God morgen fra Sao Paulo. Brå overgang fra kulden hjemme. Har sjekka inn hos Avianca og venter på siste leg til Foz do Iguacu.
Zanzibar svikter ikke dag heller. Har tilbrakt noen timer vandrende i labyrintene i Stone Town. Utrolig mye spennende historie! Lunsjtid her nå! Prøver noen lokale varianter av øl også ...
Som @FFlyer nemnde, det er grisevarmt i Melbourne, vi snakkar tosifra med eit firetal først. +42 er det varmaste eg har kjent på i mitt liv... Elles, kanskje nokon som hugsar denne fjernsynsserien:
Du får prøve Serengeti og Konyagi også .. dersom du skal være i Stone Town noen dager foreslår jeg at du/dere spiser middag på en av de berømte Rooftop restaurantene og ser solnedgangen .. (husk følge til og fra restauranten) Vi spiste på Enerson Spice https://emersonspice.com/
God ettermiddag fra Nordens Paris Her meldes det om -9 grader og skyfri himmel Så til alle dere som er ute på tur så ønsker jeg dere en god tur i varmen og god tur til dere som ikke får det like varmt. Er enda ung men blir misunnelig på folk som er på tur i det fjerne. For meg selv blir de fleste turene mine på kontinente og neste tur blir om 33 dager til Helsinki & Tallinn. Så til alle andre, Ha en god torsdag uansett hvor du måtte befinne deg
God kveld fra hovedstaden! Står at @Are skal lever foodora fra Mc Donalds til frokost nå så dette kan bli spennende! Har du med t-skjorte og bagtags? Eventuelt blir det 0 i tips! + at du skylder meg en øl!