Vyrde medforumistar! For ikkje mange minutta sidan starta WF970 på sin ferd frå Nordens Paris til Kirkenes via Hammerfest, Berlevåg, Båtsfjord, Vardø og Vadsø. Total rutetid er småfrekke 3 timer og 58 minutter Heldigvis skal eg få vere med morgonbussen på den aller siste strekninga. Det er med andre ord klart for flytur! Aller først skal eg berre pakke kofferten Nyt dagen anten du er på bakken eller på vift!
God tur til varmere strøk! LN-WIG er på vei for å hente deg. Her har vi sovet med vinduene på vidt gap ... Den siste timen har en liten treåring ligget mellom mormor og morfar og sett barne-TV på iPad. Noen ganger er gleden av barnebarn vel stor. Barnets mor er ute og samler flygninger til EBG ...
God morgen til dere i hjemlandet og andre steder det måtte være morgen. Her i King City (!!!!) er det på tide å ta kvelden snart. Her er et lite bilde fra dagens kjøretur fra Monterey til King City:
Mornings fra Budapest. Sjekket ut fra Hilton, en kjapp tur innom kontoret før det blir hjemreise med DY. Blir bra saker å komme hjem til finværet Edit: Hjemturen blir med EI-FYG, 737 MAX 8 levert fra Boeing 16mai i år
God morgen fra hovedstaden! Solen skinner (what else is new?), det er alt for varmt til å sove, så derfor har jeg allerede vært på jobb i godt over en time. Kjell (han med markisene) var på besøk i går, men det er visst flere som vil ha solskjerming om dagen, så dette kan ta litt tid.. Tipper den blir ferdig til sommeren har forflyttet seg til et helt annet sted enn der jeg bor. Heldigvis er det straks helg, og man kan dra på hytta, eller sette seg i bilen og skru på AC på full guffe. Hunden vil bare være i bilen for tiden, da det er det eneste stedet med behagelig temperatur.
God formiddag fra Trondheim Det er varmt her også, og grillmaten er på tinings til i ettermiddag. Kjører en badings ( ikke årets første ) i kveld også 15 dager til neste flytur
YO fra BGO. Smalt opp bakken til nubben i går og hoppet rett uti vannet. Glemte riktignok at jeg fortsatt hadde mobilen i shortsen, men den overlevde enn så lenge. I morgen er det AF til CDG og på lørdag er det DISNEYLAND! Verste er at jeg gleder meg, selv om målgruppen kanskje ikke er folk som akkurat har bikket 30
God morgen fra et solfylt Stockholm. Siste dag i min opptjeningsperiode og på sas.no sier de at jeg har minus 270 flyvninger igjen for å beholde nivået før siste flyvning hjem i ettermiddag. Klarte "bare" 10,9 Gullkort på poeng i perioden, men har ingen ambisjon om å prøve å slå det i neste periode . Med Lufthansa og litt andre bonus flyvninger ble det totalt 384 flyvninger i perioden.
God formiddag fra hovedstaden. Her har morgenen blitt benyttet til å samle inn litt ekstra trumfpoeng på Kiwi, straks skal man ut og gå en tur, før kursen må settes mot jobben i ettermiddag. Deilig med formiddagen fri, men litt kjipt å skulle sitte innendørs å jobbe i ettermiddag når temperaturen kryper opp mot 30 grader... jaja lite å gjøre med det! Nyt dagen folkens
Ja, begynte vel med det en gang i vår. Tidligere var det bussing. Gir ett skikkelig charterpreg, litt som å reise til Øst-Europa seint 80, tidlig 90. I tillegg så er det prøveprosjekt med prioritert boarding. Kunne vel ikke funnet en verre plass å prøvd, er jo ingen sjanse i verden for at det kan virke. Jeg hadde gruppe A, var vel 4-5 pax som kom om bord etter meg.