Jeg skat ta helgen i London og valgte å fly om Tyskland begge veier. Først OSL-MUC og MUC-LHR og LHR-FRA-OSL på vei hjem på søndag. Skal bli 8000 grunnpoeng hvis jeg ikke tar alt for mye feil.
Du tok/fikk ett kjellerbord ja. Sjekk denne også, http://www.360bar.hu/ Knall plass. Ellers så er dere nærme Ritz når dere er på HRC. Trenger ikke dra den helt ut men en Tanquray 10 med Fentimans i «gata» der er ikke feil.
Kjøpt dyr billett? Jeg fikk 3000 poeng for en OSL-MUC-LHR / LHR-ZRH-OSL for en måneds tid siden. Kostet meg ca. 3500 NOK.
Skal huske på det neste gang! Budapest er definitivt enn by jeg vil besøke igjen og kun 2 netter er ikke nok.. Men man lærer og det er en grunn til å reise tilbake ved en senere anledning!
Avhengig av bookingklasse, så gir LH biz fra 750 til 2000 poeng/leg. Men det kan være litt vanskelig å skjønne hvordan man får riktig bookingklasse. Litt lotto noen ganger. Men har man flaks, så er det ikke så mye dyrere heller.
Her vil bare tiden vise hva @anders82 har fått til, jeg satser fortsatt på EBD i år. En kraftig oppgradering etter ett år som EBG ...
Prøver å booke litt flybilletter i dag, men SAS.no har store problemer. (Eller, jeg har store problemer på SAS.no) Andre som har merket noe? Fikk ikke valgt seter (kom ikke opp noe setekart), og nå kom denne opp når jeg skulle betale: