God torsdag 20. juni!

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av Kristian, 20. juni 2019.

1. Kristian

Kristian 'Bittelitt' bonussamledilla

Likes mottatt:
    41,603
    Bonuspoeng:
    293
    God grytidleg torsdag morgon frå Aust-Finnmark!

I dag skal det sankast grunnpoeng! Endeleg! Etter at ny kvalifiseringsperiode starta 1. april, har det berre somla seg inn fattige 624 grunnpoeng... Tanken på at det ikkje har vorte fleire, får meg nesten til å skilja ut saltvatn frå augo. Reisa startar med ein visitt hos sjølvaste Harald Rex, M/S-utgåva. Kan hende dukkar det opp eit aldri så lite reisebrev, òg :)

Ha ein fin-fin dag, folkens!

Earl, Avixlo, paron and 7 others like this.
  2. anders82

anders82 Veteran

Likes mottatt:
    9,449
    Bonuspoeng:
    183
    T-1. Reisefeberen har meldt seg for fullt. Motivasjonen for å gå på jobb er minimal, men det blir OverOslo i dag. Det blir bra
    Snart innsjekk. God torsdag

Earl, Avixlo, paron and 4 others like this.
  3. Gullars

Gullars Veteran

Likes mottatt:
    4,988
    Bonuspoeng:
    113
    God morgen fra gullstua. I dag skal det landes EBD! :)

Earl, paron, Kaffen and 8 others like this.
  4. funkenstein

funkenstein Senior Medlem

Likes mottatt:
    10,388
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen fra hovedstaden!

Artig å komme grytidlig på jobb, for en gangs skyld, har jo fått gjort unna en del før støynivået øker proporsjonalt med antall kollegaer som ramler inn.

Tok så en ørliten pause, for å sjekke skatteoppgjøret, og der forsvant gnisten, ja...
    Etter noen justeringer i vår ante det meg at det ville blir en liten smell, men å se resultatet svart på hvitt... det svei litt...
    Vurderer å strene ned til resepsjonen i Skatteetaten, og kreve å få betale med AmEx'en. De burde jo kunne hjelpe meg over CT-grensen, når jeg er så snill å betale min skatt med glede!:)

Vel, kun 9 dager til neste flytur, og helgen er rett rundt hjørnet, så humøret er allerede for oppadgående.

Ha en flott torsdag!

Earl, Avixlo, jgroneng and 7 others like this.
  5. RoadKing

RoadKing Helt hekta

Likes mottatt:
    35,101
    Bonuspoeng:
    293
    God morgen, med reisefeber i skyene er det endelig "The final countdown". Om rimelig nøyaktig 24 timerish starter ferden mot OSL og førstefrokost :)

Earl, Avixlo, jgroneng and 4 others like this.
  6. Wiolenze

Wiolenze Fastboende

Likes mottatt:
    46,706
    Bonuspoeng:
    293
    God morgen fra Paris, Hilton Opera.

Selv om det ble oppgradering til Master Suite så synes jeg rommet var litt trist/lite. LH ankomst fra FRA med 150 min delay i går, så rakk ikke «happy hour» på loungen. En av de mange grunnene for delay var forsinket catering, dette var vel franske greier å ikke verdt vente på;

D780053E-FEB0-445B-B863-CC0313AF8CAD.jpeg

Frokost på loungen var heller ikke all verden. De er kun buffet, ikke noen muligheter for å bestille feks omelette, grøt eller pannekaker. Fremstår bortimot ubetjent også.
    396DCD97-497F-4C55-8CB5-6C88884EE1A9.jpeg 5A1B862F-4E74-4433-A575-35E56BD65E71.jpeg

Jobben jeg skulle gjøre her står fast i IST så håper på hjemreise ila dagen/kvelden, ellers så blir det en natt til.

Earl, Avixlo, NoLimit and 6 others like this.
  7. OyvindN

OyvindN Skydiver

Likes mottatt:
    4,498
    Bonuspoeng:
    93
    Endelig langhelg!

Ingen grunnpoeng i sikte denne helgen, selv om jeg regner med nærmere 20 korte flyvninger. LN-JMP koser seg i hangaren sin frem til ca. 1200, den andre maskinen slikker seg allerede om munnen i påvente av å bli fylt opp med 20 mennesker som ikke en gang vil lande med maskinen...
    upload_2019-6-20_9-30-40.png

Earl, Avixlo, oddA and 6 others like this.
  8. Misterix

Misterix Veteran

Likes mottatt:
    3,576
    Bonuspoeng:
    113
    Hhhmmm kan det være god morgen....? @Kristian skal ha grunnpoeng mens @Wiolenze har date night med Paris Hilton, da må det vel være en god dag?

Hovedstaden kan by på vaska leilighet, snaps og ingen minner mens klokken er 10:30

Hvilken dag er det i dag?

Earl, Avixlo, jgroneng and 2 others like this.
  9. Arvid1410

Arvid1410 Veteran

Likes mottatt:
    7,064
    Bonuspoeng:
    183
    Dagen derpå etter en heidundrende konsertopplevelse med Rammstein i Parken i København. Pardon my french, men det var fa_n meg den råeste konsertopplevelsen ever :cool:

Bor greit med bonusnatt på Skt. Petri, men ble litt småirritert da jeg måtte krangle meg til sen utsjekk. Resepsjonisten påsto at det var upon availability, men jeg krevde min rett som platinum og han gav seg etter hvert...

Grei trøst å drikke opp resten Champagnen som vi sovnet fra i går kveld etter konserten da :p, og nuh en liten tur rundt i Køben før kursen settes hjemover i kveld

Ha en flyvende fin dag, uansett om det kvalifiseres til EBD (gratulerer @Gullars) eller ikke

Earl, Avixlo, jgroneng and 6 others like this.
  10. Kaffen

Kaffen Globetrotter

Likes mottatt:
    6,305
    Bonuspoeng:
    183
    Dagen derpå reflekterer jeg over Loungen i Roma, vil si at jeg er imponert av menyen i den loungen, utrolig god mat og vin der, må gi den en god skore :)

jgroneng, Kristian, anders82 and 2 others like this.
  11. Flight Cancelled

Flight Cancelled Bonusjeger

Likes mottatt:
    4,263
    Bonuspoeng:
    113
    God formiddag. Solen stråler, og her skal grillen straks fyres opp til lunch. Skattemeldingen var dagens store happening. Var usikker på om jeg fikk litt tilbake, eller om jeg måtte betale inn 250000, og det viser seg at skatteetaten heldigvis er enig i min tolkning av regelverket. Eneste kjipe er at jeg ikke får bonuspoeng fra noe innbetaling, så funderer på om jeg må kompensere med en tur til langt vekk i F.

Ha en fin torsdag! :)

12. RoadKing

RoadKing Helt hekta

Likes mottatt:
    35,101
    Bonuspoeng:
    293
    Da tikket det inne en oppgradering gitt. Lufthansa informerer om at i anledningen fint besøk blir flyet i morgen oppgradert fra A320 til A320LR. Sånn i tilfelle vi må fly litt lengre pga dårlig vær etc.

Viktig hensyn å ta med storfint besøk ombord.

Meget hensynsfullt av Lufthansa må jeg si.

13. TravelManBiz

TravelManBiz Veteran

Likes mottatt:
    5,155
    Bonuspoeng:
    183
    God torsdag:) Jeg er på vei til Singapore for årets sommerferie med familien. Vi flydde fra OSL i dag med en nesten full A321. Jeg hadde reservert sete 10B til meg og 10C til sønnen min. Som BA gull ble da sete 10A blokkert av BA
    5580DCD5-1396-4393-B2C9-551A4D7FDFD8.png

Så da hadde vi nødutgang og ledig midsete:D

Hun ene flyvertinnen kjente meg igjen fra tidligere turer og pratet en del med meg på flyet. Hun sa «You are flying more than me on this route» :cool::D

Nå er vi på LHR og sitter på et av de lokale hotellene og venter på neste tur til SIN. Vi flyr dessverre Y denne gangen:eek:

Kalsnes, Earl, Wiolenze and 4 others like this.
  14. jgroneng

jgroneng Fastboende

Likes mottatt:
    20,158
    Bonuspoeng:
    293
    God ettermiddag fra hovedstaden. Middag på Kontrast i dag, caviar av forskjellige typer på menyen i kveld. Et glass Benoit Lahaye starter kvelden. Kan ikke klage ...:)

DD66D96F-5F4B-42F3-85CA-9127DF339259.jpeg

Kalsnes, MagnusT, RoadKing and 6 others like this.
  15. Eddie47

Eddie47 1D

Likes mottatt:
    886,418
    Bonuspoeng:
    293
    Du må be dem bunkre mange ekstra gode dråper ... i tilfelle vi blir sittende lenge.
    Hvilken strekning gjelder dette?

RoadKing liker dette
  16. Avixlo

Avixlo Veteran

Likes mottatt:
    9,047
    Bonuspoeng:
    183
    God Kveld fra Budapest! Jeg har vært litt sløv med reisebrevet men det skal komme noe ikveld og det lover jeg! Budapest er en koslig by jeg må tilbake til. Her er jeg nå på HRC 20190620_192924.jpg snart mat.
    Ha en god torsdags kveld videre!

Earl, Eddie47, Upsaker and 3 others like this.
  17. Sunnfjordingen

Sunnfjordingen Sunnfjording

Likes mottatt:
    29,105
    Bonuspoeng:
    293
    God kveld frå Sunnfjord. Arvingen er ikkje i særlig slag og vil helst ligge på far sin og sove. No spøker det for bergensturen og EPR (Extra Points Run). Får håpe han kjem seg til hektene snart.

Eddie47 and jgroneng like this.
  18. Eddie47

Eddie47 1D

Likes mottatt:
    886,418
    Bonuspoeng:
    293
    De pleier jo å være klar for dagen kl 05.44 så bare vent!

Sunnfjordingen liker dette
  19. Eddie47

Eddie47 1D

Likes mottatt:
    886,418
    Bonuspoeng:
    293
    Ferdig pakket, nydusjet og barbert .... klar for morgendagen ..
    Vi får satse på tre parallelle rapporter under en overskrift ..

"Tre herrer på tur"

20. anders82

anders82 Veteran

Likes mottatt:
    9,449
    Bonuspoeng:
    183
    I mitt hode er det tre ingeniører på bærtur, men regelen er age before beauty

Eddie47 liker dette

Del denne siden