God formiddag fra Trondheim Gratulerer med dagen til @RoadKing - der er det vel du som er sjølen... Her i Stiftsstaden snør og regner det vekselsvis, så innetid er bra , så bra at jeg nettopp har bestilt flybilletter til Lofoten-turen til oss kompiser i august. Rorbu er leid på Reine...så har vi iallefall et utgangspunkt. Fly til Svolvær og leiebil derfra. Idag blir det vel også bestilt vinskap fra Temptech.....plass til 56 flasker...holder til å begynne med...veldig fleksibel innredning, så plass til Magnumer også Ha en tradisjonell tirsdag - her blir det haraball med treninger hit og dit i ettermiddag.
Vi som har levd en stund trenger ikke Google sånne ord ... bruker det ikke selv, men det er velkjent .. Nå når jeg er på det nivået at jeg ikke lenger har noen å rapportere oppover til, snakker neste generasjon om «gamlingen» ...
Spredd til Sølvbyen, takket være et kombinert ingeniør - og språk-kurs for noen år siden. Språk er artig, og trøndersk ligger høyt oppe
Nok en god dag fra Trondheim! Her fortsetter snøen å lave ned i perioder, og vi nærmer oss med stormskritt "Mars-meteren"... Greit med hjemmekontor på slike dager Fordelen er at man slipper å vasse i snø til jobb med hjemmekontor, om man da ikke tar en daglig luftetur før jobb som er blitt vanen her i gården... Nå er det offisielt 8760timer siden sist flytur, eller som menigmann vil si: 1 år... Ønsker alle en fortsatt fin dag og satser på at vi holder oss langt unne hytteforbud for påska, som Erna mellom linjene truet litt med...
God ettermiddag! Må nok litt mer enn et mirakel til for at man skal kunne reise ut av landet i nærmeste framtid, men har nå ordnet opp hjemreisen på min forestående CT-tur allikevel. Det er jo greit å ha noe flyrelatert å pusle med når man ikke får flydd. Neste steg blir vel å flytte hele reisen fram i tid, men kommer til å holde på den litt til
Avstand mellom forrige og neste flytur øker dag for dag. Skulle egentlig til Bardufoss/Senja en tur i helgen, men den ble nå flyttet til høsten. Nå er det over 14 måneder siden forrige flytur. Og neste tur er i følge appen i slutten av april. Hvis den blir noe av.
God ettermiddag frå ein solvegg i Sunnfjord. Nokre timars pause frå heimekontoret no etter lunch slik at madammen får kvile. Jammen fauk det ikkje eit helikopter over oss. Sikkert i høve @RoadKing sin åremålsdag. Til lukke med dajen! Ellers har lokalavisa gjort eit forsøk på ny kretsrekord i avisoverskrift. Vi får håpe det ikkje er @Stuttfeiten aom har bytta ut IF med dette.
Da valgte vi å kansellere helgeturen til Tromsø. Kommer nye muligheter, neste i appen er påsketur nordover. Den ryker nok også.
Endringsvarsel fra SAS, bestillingskode er lik Tokyoturen i høst... uh oh... Jeg letet og letet og letet etter endringen, og det viser seg at Tokyo-London nå tar 10 minutter ekstra. Phew. De kan gjerne gjøre endringen mye mere tydelig enn som sådan, dette er bare stressende.
Det er så enkelt å gjøre det "riktig", så hvorfor gjøre det vanskelig? (ja, jeg vet jeg snakker om SAS IT)
Jeg fant ikke ut hva som var endret jeg. Men hvis det er tid til ett ekstra glass med champagne, så er jeg fornøyd!
Min er LHR-HND, ankomst 0645 og ikke 0635. Fant jeg ut til slutt. Så her må det legges nye planer for hvilken monorail avgang jeg skal være med på innover