God morgen fra det lofotske. Her er det skikkelig drittvær med regn og plussgrader. Med mye snø på bakken fra før blir det utrivelig forhold. Hadde forøvrig mareritt om LN-RKP i natt. Får håpe det ikke materialiserer seg...
På den positive side er både AC og LH Senator helt kurante lounger på FRA. Selvfølgelig ikke F lounger, men.... Heller ikke langt å gå til den normale Thai gaten.
Personlig synes jeg det er svært viktig å ha litt lite tid på FRA/MUC om man skal fly F med ikke-LHgroup. All tiden i lougnen er man bare muggen over å måtte blande seg med de "vanlige" i sentorloungen som ikke flyr F.. Har gjort det selv når vi tok UA F fra FRA...
God formiddag fra den nye loungen på Flesland. Her har de vært vennlige nok til å legge loungen like opp til gaten hvor KRS-visperne vanligvis går fra ( eller omvendt). Ganske så praktisk, okke som. Meteorologen må ha sovnet på vakt, her er strålende sol på det Vestenfjeldske. Heromkring vil de fleste helt nødvendigvis få en strålende tirsdag. Vi som er privilegerte får ønske det sprer seg til resten av landet og folket.
God ettermiddag frå eit vinterleg Aust-Finnmark! Det er godt å sjå at forumet er aktivt igjen Reiseruta for Argentina er meir eller mindre banka, snart starter bestillinga av flybillettar mellom diverse stader innanriks i nemnde land. Eg hugsar flyplasskodane, men er litt usikker på om eg hugsar stadnamna... AEP, USH, BRC, SLA, IGR og FTE. Seks veker til avreise! Ha ein fin dag alle saman!
God tirsdag ettermiddag fra hovedstaden. Etter å ha vært på avdelingssamling fra i går til i dag, er det litt greit med en rolig kveld hjemme. Hyggelig og fin samling var det da, så skal ikke klage Kvelden må brukes til innetjeneste. Sokkeskuffen er nesten tom så det må helt klart vaskes litt klær, hvis man ikke finner noen billige flybilletter til London da så man kan handle flere sokker der istedenfor å vaske (inspirert av at noen her skal på tur til helgen hvor det vel ble nevnt at @Henrik trengte turen for å handle sokkker)...hmmm Nyt kvelden folkens!