Siden det har vært tekniske problemer hele mandagen kjører vi like godt i gang en god tirsdag. Brødhue her er på vei fra kontoret etter en noe lengre dag enn forventet. 7 timer igjen på dagskortet, så det lover en kort natt... Ha en strålende dag videre.
Første bonustur med SAS booket med avreise i mai. ARN-HKG i Biz HKG-ARN i Plus (manglet de siste 10k-poengene ) Gleder meg til å prøve SAS' Business.
Og med insideflyer oppe igjen, bare MÅ det bli en god tirsdag! Hilser fra London, hvor den forumløse mandagen har blitt bøtet på med en god del pints. Håpet er nå at morgendagens, dvs dagens, møter ikke trekker ut for mye, så man får tid til å nyte noen lounges i LHR T2, før turen går hjemover. Ha en feiende flott, og forumfylt, tirsdag der ute!
Endelig tilbake på forumet! Abstinensene ble så kraftige at jeg måtte booke en bonustur i mellomtiden
Apropos bonusreise: får jeg tilgang til noe annet enn Senator-loungene (og AC) i Frankfurt hvis jeg reiser i first med Thai?
Hehe, det dukker opp i den rette tråden når bookingvinduet stenger til helgen. Men jeg må si at jeg er ganske fornøyd
God morgen ! Første strekk på veg til Melbourne er snart unnagjort ! BGO-CPH med en av SAS sine nyinnreda maskiner
God morgen fra hovedstaden! I går kjørte jeg tog i 6 timer, og gledet meg til å sitte på insideflyer og kose meg. Den gang ei. Jeg fikk jobbet litt i stedet, det er sikkert arbeidsgiver glad for. Satser på mindre jobbing i dag. Det er kaldt og fint vær, og snøen har fått ligge overraskende lenge uten mildvær. Noen er sikkert glade for det også.. Ha en finfin dag, folkens! Kun 4 dager til neste flytur. (Da er det også helg..)
Jeg lurer på hvorfor "alle" har trøkket seg inn på de første 8 radene? Rad 9 er ledig og jeg sitter alene på rad 10. Misforstå meg rett, jeg klager ikke Bartebyen er neste stopp
God morgen fra kontoret i trønderhovedstaden! Nest siste arbeidsdag med blod, svette og tårer nå før årets første eventyr starter og turen går til Hongkong. Bare én dag, 23 timer og ti minutter nå Ha en fantastisk tirsdag alle sammen!
Mornings fra Bergen. Friskt og IKKE REGN på morgenkvisten så da må det jo bli en dag. Ellers har BA en del hyggelige WTP-priser fra OSL til junaiten, så her kan det hende man ryker på
Urovekkende godt å være tilbake til normale forumaktiviteter igjen 15 blå idag, og nydelig blålys ute. (Ja, blått lys ). 5 dgr til LHR for to i 2 dgr. Ha en fin dag, normal eller unormal, alle!
God morgen fra Trondheim Tydelig at flere har hatt abstinenser....lenge siden morgen-tråden har hatt så mange innlegg så tidlig... Tre dager til på jobb - så LYR på fredag.Første flytur i 2018.. Ha en fortreffelig tirsdag
God morgen fra Bergen og det er helt rett, det regner ikke!! Tenkte jeg skulle dele denne, på dette tidspunkt i 2017 hadde jeg ca. 20 flygninger i år har jeg ingen. MEN ... min nye skala på "Min eurobonus" har gull på nullpunktet ... artig.. dette har jeg ikke sett før