God ettermiddag fra Lørenskog. Her er det sol akkurat nå, men det har vært både snø og sludd tidligere i dag så våren har ikke fått skikkelig tak enda. Satser på at det blir bedre de neste dagene. Har en booking til Budapest 16 juni, er litt optimistisk i forhold til den.
Grattis, det er der en skal få vaksiner om en melder "midlertidig" flytting til en bydel med høyt smitte trykk(altså ikke ut., da er helsepersonell, men lite hint for de andre trengende)
God ettermiddag fra Oslo vest. I posten lå det et brev med et nytt Priority Pass som minnet meg om mine 5 gratis lounge besøk per år. Klippet det gamle kortet i to mens jeg mimret over de 0 gangene jeg fikk utnyttet denne fordelen siste 12 mnd
Har vært på samme tanken.. @jgroneng er det lov spørre om alderen din? Gått rykter om at bydel Bjerke har vaksinert folk ned i 40års alderen når de har ringt rundt på slutten av dagen.
Gratulerer Ringte en fra skjult nummer i går kveld.. Jeg hadde et ørlite håp som forsvant av selger stemmen 3 sekunder senere... Jeg skjelte den stakkars selgeren ut( er registrert mot telefonsalg)
Kilde? Eller bare oppspinn og misunnelse? Det er mange i aldersgruppen 18+ som har fått vaksine for covid-19 i Norge. Det er bare å lese statistikk. Fakta for bydelen kan leses her: https://www.oslo.kommune.no/koronavirus/koronavaksine/koronavaksine-i-bydel-bjerke/#gref
Gjelder vaksinene de har igjen på slutten av dagen hvor de ringer rundt til de kommer i kontakt med noen. Vet om flere tilfeller i Groruddalen på personer som er ca 40 år.