Tom flyplass... Dagen kan bli spennende. Starter med 20 min forsinkelse med påfølgende super-short connection i ICN
God morgen fra Oslo vest. Norwegian godtok endelig statusmatchen. Bestilte en tur til sommeren. Litt usikker på om det blir en tur innen to mnd. Fant noe billig til Gdansk og Tallin midt i uken, ca 750 t/r. Helgene hele familien til evt et julemarked var for stivt priset. Jeg må prøve lokke en kompis på en mini guttetur midt i uken Ha en fin tirsdag alle bonusnisser
God morgen fra Sølvbyen. I dag blir det å bruke løvblåser på det som gårsdagens vindvær ikke klarte å flytte over til naboen. Gunstig vindretning for undertegnede, mao. LH og Discover har begynt å melde at vi snart skal ut og fly. Trivelig! Ha en fin tirsdag!
God tirdag fra Bergen, her har vinden roet seg. Kaffekoppen er tømt, resten av dagen går til en siste finpuss av en leveranse. T-1.
God tirsdag! Arbeidslysten er så som så, men innimellom slagene prøver jeg å sy sammen en liten tur til Georgia, så det er jo koselig å pusle med.
God tirsdag pre jobb før hverdagen starter om noen timer med kaffe på jobb ……. super charger på ZRH er vesentlig dyrere en å fylle opp en forurensingsbil. Jaja
God formiddag! Fullt kjør på kontoret, med litt for mye som skal være ferdig på litt for lite tid. Men da går iallfall dagen fort! Etter jobb skal jeg på fotballkamp.. Ha en fin en!
Heisann fra OSL Chili med kjøtt i kantina i dag, med litt salt og chili var det slettes ikke så dumt. K
God aften fra Bangkok. Her kjemper man mot en smule søvnunderskudd, etter at nattflighten ned hit, med Austrian, foregikk uten nevneverdig mengde med dyp søvn. Bra flight ellers, med topp cabin crew og grei mat. Her nede er det pyntet til Alle Helgens aften, ingen grunn til å vente, er det vel? Ha en akkurat passe skummel aften/ettermiddag der du er.
Jøss... slått hodet?? Hoi fra Porsgrunn forresten.. Lite å melde- ikke noe schedule change fra tyrkerene, pussig nok. Da blir det flyvning til søndag ser det ut som Ha en målrik dag
Hehe, det skulle man tro. Neida, skal se på nevøen spille kamp. Han er 8, og de er ikke så veldig flinke. Men de har det gøy! Og setter pris på at vi voksne kommer og ser på og heier.
God morgen fra United Club @ SFO. Senator-matchen gir god verdi som byr på både lounge, innsjekket bagasje og stor håndbagasje med United Basic Economy ned til Los Cabos. TAROM og Virgin Atlantic ble nummer 2 og 3 i går. Aeromexico og Delta blir nummer 4 og 5 i morgen. I mellomtiden blir planen avslapning ved bassenget i 30 grader og sol så snart jeg har kommet meg ned til Los Cabos. Ha en fin tirsdag!