God formiddag fra Porsgrunn. Begynner å bli snufsete- med en frue som har hatt influensa i 10 dager så er jeg spent Er jo vaksinert, og har hivd innpå to Dayquil fra siste Usa tur- de pleier å virke. T-4 Roma Ha en immun dag
God tirsdag godtfolk! Brukte mandagskvelden på hotels.com salget over hos viatrumf, så nå bør mesteparten av sommerferiens logistikk være på plass, samt en neve eller to trumf pesetas når den vakre dag en gang kommer, og disse utbetales. Som en collateral damage virker det som jeg pådro meg årets første CT i iveren
God føremiddag frå Florøida. Her skin sola inn kontorvindauget. Hadde berre utsiktene til bonusbillettar vore like skinande. Eg VIL på tur
God formiddag fra bortekontoret. Tåken lå tykk på til trening i dag tidlig, den har lettet noe nå. Men solen ser vi ikke noe til på noen dager, ser det ut til. Varmegradene smelter snøen, men det er jo nok å ta av (Iallfall hjemme på gården. Her på jobb er det minimalt med snø utenom i brøytehaugene. 14 dager til avreise mot litt varmere vær. (Da kommer jeg sikkert til å klage over at det er FOR varmt.. ) Fikk booket om et par hoteller i går, med lovnad om ekstra Trumf en gan til høsten. Alle monner drar! Ha en fin en!
God formiddag fra stueloungen. Levert eks-forloveden så hun skal bli enda sprekere, og da kan man endelig roe ned med en kaffe og IF. Hyggelig togtur hjem fra hovedstaden i går kveld, til slutt følte vi oss nesten som vi reiste på første klasse. Ikke så mye servering, men veldig god plass. Og konduktøren småpratet og demonstrerte appen "NÅ", den viser alle togposisjoner i sanntid. Kunne kanskje av og til hete "STÅ", men det var en hyggelig dame så vi nevnte ikke det. T-nestenikkenoe til TRD. Ha en fin tirsdag!
God formiddag fra en travel jobb hverdag. Vi blir vist aldri kvitt besøket vårt….. ikke så greit dette. Jaja….
God morgen fra en våt men helt ok februar dag på Karmøy! Skal booke billetter for mine gamle foreldre i kveld og vurdere å melde de inn i Eurobonus og min familiens share point for å dra i land 4800 poeng ekstra... Det er vel ikke å lure de?
God ettermiddag/kveld fra Hotel Brosundet hvor det har vært fullt kjør i dag med jobbsamling. Ikke engang tid til å logge på IF. Snart et lite glass og bedre middag før vi kjører på videre i morgen.
God natt fra London, besett lang dag med møter og tilhørende. London leverer bra på indisk mat og pubtetthet fremdeles