Mørkt ute og stille hos Slovenias flyselskap ADRIA .. Slovenias nasjonale flyselskap Adria Airways har begjært seg konkurs, opplyser selskapet i en kunngjøring. – Det er nok ikke det siste flyselskapet vi ser går over ende nå i høst og vinter, sier flyanalytiker. Hvem blir neste .... det er vel flere selskaper nær oss er litt på vakleføtter ... Ha en flott dag!
Jeg tenkte på det når jeg så billigsalget på USA i økonomi. Dette blir et blodbad, det går ikke an å selge så billige billetter og tjene penger på det.
God morgen fra SK803. Tre dager med kurs i England venter. Neppe noe særlig tid til fornøyelser kjenner jeg systemet rett. Jaja, får trøste seg med all den goden maten i UK Ha en strålende dag, konkurs eller ikke
God kald tirsdag fra Trondheim 1,5 blå på termometeret i morges, på tide å skaffe piggdekk på sykkelen... Fotballtrening og foreldremøte på planen idag.....så blir det nok sengetid tenker jeg. Ha en fortreffelig tirsdag
Morn fra Oslo. I går ble en rett og slett strålende ettermiddag. Kan visst være fint vær i Oslo av og til også.. Fikk heldigvis notert meg selskapet i loggen før de la ned driften, på den smått kuriøse ruten ZRH-LUG En strålende tirsdag ønskes alle
Gid morgen fra London. Kom nå endelig frem hit etter en utrolig lang flytur i går. Når du er innstilt på 2.20 og det blir mer 3.20 føles det langt. Spesielt i Go. Det var visst nok noe med værforholdene på LHR som gjorde at de måtte stable om litt. Vi fikk "heldigvis" lov til å bruke toalettene og gå ut av flightmode når vi stod til gate på ARN sa den ellers så sjenerte kapteinen. I dag blir det Harry Potter studio tour for unga til den nette sum av 320£ for 2 voksne og 2 barn. Vi har til og med buss inkludert til den prisen. Vi får håpe det er verdt investeringen. Ha en fin dag!
God morgen fra et solfylt og noe kjølig Oslo. 24 timer til jeg sitter i Gullstua på vei til New York. Har forresten noen her inne reist til USA med MacBook Pro i det siste? Jeg har 2015 modell, men ikke treff på serienummer. Reiser med SAS begge veier - tar ikke med maskinen dersom det er fare for å ikke få den med på flyet.
God morgon frå eit Sunnfjord som badar i opphaldsveir. Då er vi omsider inne i Q4. Kvartalet då IC biz møydomen skal takast Må vel snart til med detaljplanlegginga. Dette må bli bra. Fyrst må eg ha meir kaffi.
Planleggingen er halve moroa .. ... du kan bli med til Miami i helgen så kan jeg bistå med planleggingen. Konsernsjefen sier helt sikkert ja til en liten egotripp ..
God ettermiddag fra Bali. Melder om knappe 30 grader og under 2 timer til loungen serverer kanapeer og drinker. Tar turen innom men forventningene er rimelig lave. Sliter med en Bali Hai og denne utsikten fra terrassen nå; Ha en strålende dag folkens, håper de blå ikke blir for nærgående
God morgen fra Vestlandet, snart klar for et 3 dagers kurs i oljehovedstaden Stavanger. Ble vekt kl 06:00 av barneskrik, heldigvis ikke egenprodusert så får kalle det et engangstilfelle . Kvikksølvet viste 1 grad og jeg er glad man kan sitte på innsiden av glasset på turen over fjorden.
God morgen fra hovedstaden - i morgen er det ut og fly hurra men må ærlig innrømme at maken til evinnelig spam om dagen fra media og flyselskaper som forsøker å stjele gleden min ved og fly vil jeg ha meg frabedt. ''må du virkelig fly'' ''vi kompenserer co2'' ''fly bærekraftig'' kan de som er så forbanna fulle av skam(fly) rette sin miljøtrang til å plage noen andre. Jeg har ihvertfall ingen dårlig samvittighet - fly pent og langt. Ha en fin tirsdag.
Det hadde jammen vore noko! Eg er redd eg er nedlessa i arbeid om dagen. Full jobb på dagtid og konsulentarbeid på kvelden. Alt for lenge sidan forrige mannetur...
God morgen fra Hamburg. Kulturtur, det er Elbphilharmoni som gjelder. Fantastisk byggverk og fenomenal konsertsal. Musikken var selvfølgelig av Hector Berlioz . Hjem igjen via CPH og rad 17. God tirsdag, alle musikkvenner. Edit: Siden det er et flyforum og ikke musikk ditto bør jeg vel legge ut et bilde av en fugl i gammel Lufthansa-drakt. Når gikk denne av moten?
God tirsdag fra Nordens Paris. Her er det 60/40 til skyene på himmelen og det ser ut til å bli en flott dag. Veileder fra Universitetet skal komme innom senere idag for å gi meg en tilbakemelding på en rapport jeg ikke er veldig fornøyd med selv og se hvordan det er på arbeidsplassen + mer. Og ikveld blir det å dra på kino å se Toy Story 4 med naboen som jeg klarte å overtale til å ikke se på den nedlastede utgaven for denne gangen. Ellers er det ikke mye spennende som skjer her i Nordens Paris og jeg må vente helt til fredagskveld før jeg skal ut å fly neste gang. Så før den tid får jeg ønske alle her på forumet en god tirsdag om du er strandfast med Adria Airways eller om du er på trygg grunn med andre. God tirsdag!
God morgen fra hovedstaden. Sola skinner så da må man vel snart gjøre seg klar for en tur ut men først står frokost på agendaen. Dessverre ikke noe annet enn knekkebrød på menyen i dag og ingen flyturer i nærmeste framtid. Men men, snart lille lørdag!
God formiddag fra en heller kjølig Trønder-hovedstad... Turen til jobb var kjølig i morges, sola skinner nå, men det er meldt tildels mye regn resten av dagen... Snakker vi «iskaos»? Ha en fortsatt fin dag
God middags fra det sørlandske. Båten fikset og ferdig med ny ekkolodd-svinger, og på sjøen: check. Ti hummerteiner i sjøen: check. Høvelig drikke i kjelleren ("Life from Stone"): check, -selv om det sikkert må suppleres etterhvert. Ti dager til neste fyltur: check, 30 dager til flytur til Granca i Plus, en uke på all-inclusive: check, 7 uker til egotrip til AKL i SQ first: check. Med andre ord stort sett i rute . Ha en fortreffelig fortsettelse av uken !
God formiddag fra Alicante Sola skinner 27 grader i skyggen, mojito på plass! Barna storkoser seg! Nå venter lunchen og et utreise til Benidorm! Hotellet er helt innenfor, god mat, rent og pent, service innstilte og drinkene er innafor! Ahhhhhhhhh livet er herlig! Til en kikker på nettbanken, huff for noen forferdelige regninger på vent, best å lukke nettbanken
Oslo leverer på værfronten i dag. Billetter til Celine DIon er i boks Blir moro for en ung ingeniør å se en vakker sangfugl i levende live